زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی

براساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 با شرکت 64 هزار و 173 نفر در 34 حوزه امتحانی در روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 خرداد در 4 نوبت صبح و عصر برگزار می شود. به گزارش اقتصادآنلاین، براساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، تعداد 51 هزار و 565 نفر از شرکت کنندگان در این آزمون،...

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، تعداد ۵۱ هزار و ۵۶۵ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده اند. در مجموع از بین داوطلبان این آزمون تعداد ۴۶ هزار و ۴۵۹ نفر معادل ۷۲ درصد زن و ۱۷ هزار و ۷۱۴ نفر معادل ۲۸ درصد مرد بوده اند.

همچنین تعداد ۱۹ هزار و ۳۳۵ نفر در نوبت صبح پنج شنبه، ۱۷ هزار و ۹۵۱ نفر عصر پنج شنبه، ۱۳ هزار و ۸۷۰ نفر صبح جمعه و ۱۳ هزار و ۱۷ نفر در نوبت عصر جمعه در ۴۳ رشته امتحانی و ۱۱ مجموعه رشته امتحانی (که مجموعا پذیرش دانشجو برای ۸۵ رشته دانشگاهی می باشد) باهم به رقابت خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، کلید اولیه سوالات ساعت ۱۸ روز یکشنبه هشتم خرداد از طریق سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

همچنین داوطلبان می توانند اعتراضات خود را از ساعت ۱۸ روز دهم خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۴ خرداد به آدرس اینترنتی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایید.

لازم به ذکر است نتایج اولیه این آزمون نیمه اول تیرماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان می توانند نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام کنند. نتایج نهایی آزمون نیز نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود.

حجم ویدیو: 3.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06