جریمه 19.2 میلیون دلاری فورد به خاطر تبلیغات دروغین!


جریمه 19.2 میلیون دلاری فورد به خاطر تبلیغات دروغین!

فورد به خاطر تبلیغات دروغین درباره مصرف سوخت واقعی و ظرفیت حمل بار برخی از محصولات هیبریدی و وانت‌های خود جریمه می‌شود. اگرچه این خودروساز به چنین چیزی اعتراف نکرده اما اظهار می‌دارد از بسته شدن این پرونده بدون هرگونه تشخیص قضایی درباره عملکرد نادرستش خوشحال است. این شکایت در 40 ایالت آمریکا و به … The post جریمه 19.2 میلیون دلاری فورد به خاطر...

فورد به خاطر تبلیغات دروغین درباره مصرف سوخت واقعی و ظرفیت حمل بار برخی از محصولات هیبریدی و وانت‌های خود جریمه می‌شود. اگرچه این خودروساز به چنین چیزی اعتراف نکرده اما اظهار می‌دارد از بسته شدن این پرونده بدون هرگونه تشخیص قضایی درباره عملکرد نادرستش خوشحال است. این شکایت در ۴۰ ایالت آمریکا و به خاطر تبلیغات نادرست درباره خودروهای C-Max هیبرید مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و وانت‌های سوپردیوتی مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ ثبت شده بود. در توافقی که فورد با شکایت‌کنندگان به دست آورده است ممنوعیت تبلیغات نادرست درباره مصرف سوخت تخمینی و ظرفیت حمل بار محصولاتش دیده می‌شود.

جریمه 19.2 میلیون دلاری فورد به خاطر تبلیغات دروغین!

بر اساس آنچه دادستان کل نیوجرسی می‌گوید، فورد اطلاعات صحیحی درباره میزان مسافتی که مصرف‌کنندگان می‌توانند با یک باک سوخت در C-Max هیبریدی طی کنند منتشر نکرده است. این شرکت همچنین ادعاهای نادرستی درباره مصرف سوخت این محصولات نسبت به دیگر خودروهای هیبریدی دارد. دادستان کل نیوجرسی به کمپین تبلیغاتی‌ای اشاره می‌کند که در آن فورد C-Max کم‌مصرف‌تر از تویوتا پریوس ظاهر می‌شود! فورد به دلیل استفاده از روشی فریبنده در این تبلیغ محکوم شده است.

جریمه 19.2 میلیون دلاری فورد به خاطر تبلیغات دروغین!

اما این مقام قضایی درباره وانت‌های فورد نیز می‌گوید خودروساز موردبحث در تبلیغات از مدل‌هایی استفاده می‌کند که به خریداران شخصی فروخته نمی‌شوند. این کار برای کسب عنوان بهترین ظرفیت حمل بار در کلاس خود انجام شده است؛ اما فورد می‌گوید با مقامات ایالاتی برای رفع نگرانی‌های آن‌ها همکاری می‌کند تا این مشکلات با هزینه‌های محدود و پرداخت جریمه‌های قانونی به پایان برسند. سال پیش بود که فورد حدود ۱۲ هزار دستگاه F-350 مدل ۲۰۲۰ را به خاطر عرضه با ظرفیت بار نادرست فراخوان کرد. همین اواخر نیز شاهد فراخوان قابل‌توجه ۶۰۰ هزار دستگاهی برخی مدل‌های سری F، اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور به خاطر برف‌پاک‌کن‌های جلوی معیوب بوده‌ایم.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا