معاون قوه قضائیه: لزوم پیشگیری از تخلفات و جرائم احتمالی در دنیای دیجیتال


معاون قوه قضائیه: لزوم پیشگیری از تخلفات و جرائم احتمالی در دنیای دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه متاراد (رمز ارزش، رمز پول متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات صنایع وابسته) درباره ورود جهان به دنیای جدید...

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه متاراد (رمز ارزش، رمز پول متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات صنایع وابسته) درباره ورود جهان به دنیای جدید دیجیتال گفت: دنیای آینده متعلق به نسل و دانش نو است و هر کسی که با تأخیر در این دنیا وارد شود، با تهدیداتی مواجه می‌شود و فرصت‌های زیادی را از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: باید خود را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم و در بحث قوانین و مقررات و همچنین تعریف حریم خصوصی، کارهای جدید و به روزی را انجام دهیم.

جهانگیر با تأکید به حوزه پیش‌بینی و پیشگیری از جرم و تخلف در دنیای دیجیتال خاطرنشان کرد: مردم نسبت به استفاده از دنیای دیجیتال و دانش های نوین علاقه‌مند هستند، باید به عنوان یک دستگاه دیدبان و آینده‌نگر به این عرصه ورود کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم قوه قضائیه افزود: اگر شرایطی برای مردم ایجاد شود به موازات ممکن است خطراتی برای آن‌ها نیز ایجاد شود و در هر عرصه‌ای لازم است از جنبه حقوقی و قضائی پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها و جرائم احتمالی رصد و پیش‌بینی صورت گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس