گری نویل:/ از وقتی رونالدو آمد، برونو احساس حقارت کرد!


گری نویل:/ از وقتی رونالدو آمد، برونو احساس حقارت کرد!

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم در عملکرد برخی بازیکنان تاثیر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز با 10 گل در لیگ برتر(8 گل کمتر از رونالدو) فصل را به عنوان دومین گلزن برتر یونایتد به پایان رساند. این آمار نسبت به 18 گلی که او در لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 به ثمر رساند کاهش قابل توجهی دارد، در حالی که تعداد 6 پاس گل او نیمی از رقمی است که در آن فصل به ثبت رسانده بود. در حقیقت بسیاری معتقد هستند که انتقال رونالدو به اولدترافورد در عملکرد هم وطنش تاثیر مستقیم داشته و نقش محوری این بازیکن را تا حدود زیادی کاهش داده است.

در همین راستا گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، نیز چنین اعتقادی دارد. نویل درباره تاثیر انتقال رونالدو به یونایتد در عملکرد برونو فرناندز گفت: "فکر می کنم اول از همه در شروع فصل این مشکل با ادینسون کاوانی ایجاد شد. از او خواسته شد که بماند و رهبری خط حمله را برعهده بگیرد اما زمانی که منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو قرارداد امضا کرد، کاوانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و تمام شد.

گری نویل:/ از وقتی رونالدو آمد، برونو احساس حقارت کرد!

فکر می‌کنم که برونو در پرتغال به رونالدو مانند یک پدرخوانده نگاه می‌کند بنابراین این مسئله باعث شد که او در مقایسه با قبل احساس حقارت کند. از طرفی آمدن رونالدو باعث شد که هری مگوایر به عنوان کاپیتان قدرتش کاهش پیدا کند. البته رونالدو هیچ قصدی برای انجام این کارها نداشته است."

شایعات زیادی در مورد آینده کریستیانو رونالدو مطرح می شود اما اخیراً سرمربی جدید منچستر یونایتد یعنی اریک تن‌هاخ تاکید کرد که او در اولدترافورد می‌ماند. از گری نویل نیز در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی سوال شد که او در جواب گفت: " فکر می‌کنم او می ماند."

گری نویل:/ از وقتی رونالدو آمد، برونو احساس حقارت کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !