عشایر صاحب تسهیلات کم بهره می شوند


رئیس سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: عشایر برای ثبت نام و دریافت دامدار کارت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات کم بهره برای خرید علوفه دامی استفاده کنند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: عشایر باید برای ثبت نام و دریافت دامدار کارت اقدام کنند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پاپی زاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم سازمان ارتقا معیشت جامعه عشایری است، افزود: بهبود بازار فروش محصولات تولیدی عشایر از سوی سازمان در حال پیگیری است.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود به خصوص ظرفیت اتحادیه ها و تعاونی های عشایری برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها استفاده شود.

وی گفت: با توجه به سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از عشایر در برابر افت قیمت دام، سیاست صادرات دام و خرید داخلی اتخاذ شده که با حذف واسطه ها قیمت گوشت برای مصرف کننده افزایش پیدا نکرده و سود ناشی از آن به عشایر می رسد.

پاپی راده با اشاره به تعاملات خوب دولت و مجلس با سازمان امور عشایر و افزایش اعتبارات حوزه عشایر در سال جاری، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ تحولات اساسی در زندگی عشایری داشته باشیم.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید