300 میلیارد ریال برای بهره‌برداری بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ اختصاص یافت


300 میلیارد ریال برای بهره‌برداری بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ اختصاص یافت

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید راثی این شهرستان اختصاص یافته است.

امین قلندرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور از پروژه توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ این مبلغ برای تجهیز و بهره داری کامل از این طرح اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و بهره برداری کامل پروژه فاز دوم بیمارستان شهید راثی هزینه شده و با اتمام آن ۴۶ تخت دیگر به بیمارستان شهید راثی این شهرستان اضافه خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار کرد: هم اکنون بخش فیزیکی طرح توسعه بیمارستان شهید راثی تکمیل شده و در مرحله تجهیز و استقرار تجهیزات پزشکی آن هستیم.

قلندرزاده اضافه کرد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۱۰۰ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

هم اکنون بخشی از تجهیزات پزشکی این بیمارستان از جمله سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه‌های دیجیتال تصویر برداری و تشخیصی خریداری شده و با افزایش تعداد متخصصین مورد نیاز آماده ارائه خدمات بهتر و بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...