اردبیل رتبه برتری کشوری در امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور را کسب کرد


اردبیل رتبه برتری کشوری در امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور را کسب کرد

اردبیل - ایرنا - دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل گفت: این استان رتبه برتر کشوری را در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کسب کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری اردبیل ، محمدعلی مجتهدی‌نیا اظهار کرد: این موفقیت در سایه همکاری‌های دستگاه‌های فرهنگی استان و سازمان‌های مردم‌نهاد حاصل شده است.

وی تلاش دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی از جمله صدا و سیما ، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری ، امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ، شهرداری اردبیل ، معاونت غذا و دارو ، سپاه ، اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری ، آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع جوانان استان را در تحقق این موفقیت قابل تحسین دانست و افزود: در این رتبه‌بندی حوزه های هنری ، رسانه‌ای و مشارکت‌های مردمی و عملکرد کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه کمیسیون استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مجتهدی‌نیا با عنوان اینکه این موفقیت پایان راه نبوده و مسئولیت کار را چندین برابر افزایش می‌دهد، گفت: با دستور جهاد تبیین مقام معظم رهبری فعالیت در تمام حوزه‌ها بویژه در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ورود یک میلیارد دلار واردات کالای قاچاق به کشور حدود ۱۰۰ هزار جوان ایرانی بیکار می‌شود و این یکی از چندین مورد مضرات و ضربات این پدیده به اقتصاد کشور است.

وی اظهارامیدواری کرد امسال با همت بیشتر ، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خود را به مردم گزارش دهند تا با پیشگیری هوشمندانه ورود کالاهای بی‌رویه به کشور کاهش یابد.

استان اردبیل برغم مرزی بودن کمترین آلودگی را در بحث قاچاق کالا و ارز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس