باران بهاری بخشی از خراسان رضوی را فرا گرفت


باران بهاری بخشی از خراسان رضوی را فرا گرفت

مشهد- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شب گذشته بارش باران بهاری در 6 ایستگاه هواشناسی استان گزارش شده و تقریبا بخش قابل توجهی از شهرستانهای این منطقه را فرا گرفته است.

زهرا عنایتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان بارندگی در قوچان با ۱۰ میلی متر، درگز با ۴.۶ میلی متر و مشهد با سه میلی متر رخ داده است.

وی اضافه کرد: امروز و در انتهای فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان گاه با افزایش ابرناکی همراه با بارشهای رگباری توام با رعد و برق در نواحی شمالی و بخشهای مرکزی همراه خواهد بود جاری شدن روان آبها نیز در این مناطق محتمل است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ساعات پایانی امروز تا اواسط هفته آینده علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد در استان گاه شدید و در برخی مناطق توام با گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا و دید با احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی پیش بینی می شود.

عنایتی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با حداکثر ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی بودند و دمای هوا در مشهد نیز بین ۱۵ تا ۲۷ درجه سانتیگراد بود و حداقل دمای هوای مشهد امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در سرخس به ۷۲ کیلومتر در ساعت و در سبزوار به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل