نماینده مهریز: تعارض منافع، مشکل اصلی کشور در حوزه اقتصادی است


نماینده مهریز: تعارض منافع، مشکل اصلی کشور در حوزه اقتصادی است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض منافع مشکل اصلی در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه اقتصادی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه در نشستی با خبرنگاران مهریز افزود: تا تعارض منافع در سطح کشور وجود داشته باشد حل مشکلات اقتصادی سخت به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: برای حل همیشگی مشکلات اقتصادی در کشور باید موضوع تعارض منافع که به سود برخی افراد است برچیده شود و مسئولان برای حل مسایل و نیازهای مردم اقدام مناسب انجام دهند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، مروست، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی افراد که خود باید طبق قانون، کار نظارت بر حل مشکلات اقتصادی را انجام دهند به دلیل تعارض منافع اقدام لازم ندارند؛ برای حل مشکلات مختلف مردم به خصوص در حوزه اقتصادی شعار و ادعا وجود دارد ولی وجود تعارض منافع مانع حل مسایل است.

وی گفت: یکی از مهمترین و ریشه‌ای‌ترین کارها برای حل مشکلات مختلف کشور و حوزه اقتصادی است که از تعارض منافع به جد در کشور جلوگیری شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز به اهمیت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها توسط دولت اشاره کرد و گفت: اصل تحول و اصلاح اقتصادی خوب است ولی باید دولت نظارت عالیه را انجام دهد؛ اگر کار نظارت توسط نمایندگان مجلس و مسئولان به نحو مناسب صورت گیرد بسیاری از مشکلات مرتفع و شاهد تحول در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

وی به اهمیت تغییر در ترکیب حوزه انتخابیه مهریز اشاره کرد که در این خصوص تاکنون جلسات مختلف برگزار شده و پیگیری برای تحقق مطالبات صورت گرفته است .

در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است