تصادف خونین پرایدها در محور ایلام - دره‌شهر


تصادف خونین پرایدها در محور ایلام - دره‌شهر

برخورد دو دستگاه پراید در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود 7 کشته و مصدوم به جا گذاشت به گفته کارشناسان پلیس‌راه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل این حادثه بوده است.

آفتاب‌‌نیوز :

تصادف خونبار شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود "محور ایلام به دره‌شهر" که در اثر برخورد دو دستگاه پراید حادث شد منجر به کشته و زخمی شدن ۷ شهروند ایلامی شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تائید خبر تصادف شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام- چشمه کبود اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد دو دستگاه پراید با هم برخورد کرده که این تصادف ۲ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند گفت: کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز و ناتوانی عامل انسانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می‌باشد، لازم است رانندگان گرامی به منظور حفظ جان خود و سرنشینان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

این محور یکی از محور‌های حادثه خیز استان ایلام بوده که به کرات در آن تصادف منجر به فوت حادث و به رغم افزایش آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در جاده‌های استان ایلام مورد بی توجهی مسئولان مرتبط با موضوع شده است.

تصادف اخیر نیز با واکنش مردمی و انتقادات گسترده در سطح فضای رسانه‌ای استان ایلام در ارتباط با چرایی بی‌توجهی به نقاط حادثه خیز جاده‌هایی استان ایلام شده است و مردم از مسئولان استانی این سوال را دارند؛ که تا کی باید شاهد جان دادن مسافران جاده‌های ایلام بود؟

مردم ایلام بر این باورند که جاده‌های ایلام، "جاده‌های مرگ" است" و در خواسته‌های خود انتظار آن را دارند تا مسئولان به جای "گفتار درمانی" تلاشی برای برطرف کردم مشکلات جاده‌های استان ایلام داشته باشند تا کمتر شاهد این گونه حوادث باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس