افزایش جانباختگان متروپل به 22 نفر


افزایش جانباختگان متروپل به 22 نفر

فرماندار آبادان گفت: تعداد فوتی‌های حادثه متروپل آبادان به 22 نفر رسید. تعداد مصدومان حادثه 37 نفر است که از این تعداد 34 نفر به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

آفتاب‌‌نیوز :

احسان عباسپور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات فوتی‌های حادثه متروپل تا صبح امروز جمعه به ۲۲ نفر افزایش یافته است. تعداد مصدومان حادثه ۳۷ نفر است که از این تعداد ۳۴ نفر به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

عباسپور گفت: نیروهای نظامی امنیتی امدادی در محل حادثه هستند و به صورت شیفت در حال انجام وظیفه هستند.از مردم تقاضا داریم در محل تجمع نکنند زیرا سازه باقی‌مانده از متروپل ناپایدار است. امکانات به اندازه کافی وجود دارد و نیروهای مردمی در اطراف محل برای اقدامات اجتماعی حضور دارند.

فرماندار آبادان گفت: برای خدمات‌رسانی عمومی در آواربرداری نیازی به نیروهای مردمی نیست. مردم در منازل حضور داشته باشند و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان نیز با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات،افزود: تا کنون ۴۸ نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش جمعیت هلال احمر خوزستان، وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه، گفت: شرایط ناپایدار سازه‌ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است.

شعبانی در پایان بار دیگر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات آواربرداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم صبور، نجیب و فهیم آبادان خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید