احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با پاراگوئه


احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با پاراگوئه

مدیررسانه ای تیم ملی از آغاز مذاکرات با تیم ملی پاراگوئه برای برگزاری یک بازی دوستانه خبر داد اما این دیدار تدارکاتی هنوز قطعی نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد جماعت مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در پاسخ به انتقادات پیرامون لغو بازی دوستانه با کانادا گفت: پیش از این برنامه ریزی ما برای سفر به کانادا تنها برگزاری یک بازی نبود. این اشتباه بر مبنای تحلیلی غلط صورت می گیرد. تا 2 هفته پیش برنامه ریزی ما به این صورت بود که 14 روز در کانادا اردو داشته باشیم، در بازی نخست و در ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا برویم، سپس در تورنتو با تیم ملی اکوادور دیدار کنیم.

جماعت ادامه داد: برای نخستین بار است که این مسئله را ذکر می کنم، ما برای بازی سوم با دو تیم کلمبیا و ونزوئلا رایزنی هایی داشتیم تا به مصاف یکی از آنها برویم. چونکه این دو تیم هم اکنون در اسپانیا با عربستان بازی دارند. ما مذاکراتی داشتیم تا از اسپانیا عازم کانادا شوند تا دیدار سوممان را در آنجا برگزار کنیم.

او خاطرنشان کرد: در نتیجه از ابتدا برنامه ما برگزاری یک بازی دوستانه نبود. اما رفتار بی سابقه ای که صورت گرفت در نهایت به اینجا رسید که بازی به دلایلی سیاسی لغو شود.

مدیررسانه ای تیم ملی اضافه کرد: براساس آخرین مشورتی که با کادرفنی تیم ملی صورت گرفته، احتمالا اردوی پیش رو را یا در کشور قطر و یا در تهران برگزار می کنیم. برای بازی دوستانه و با توجه به امکان هایی که برای ما وجود دارد، رایزنی هایی را با کشورهایی مانند پاراگوئه آغاز کرده ایم اما هنوز مشخص نیست به نتیجه برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر