سه هزار و 300 میلیارد تومان به اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه شد


سه هزار و 300 میلیارد تومان به اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه شد

اردبیل _ ایرنا _ نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان مردم در مجلس سه هزار و 300 میلیارد تومان به اعتبارات امسال بنیاد مسکن کشور اضافه شد.

سیدغنی نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در بسیاری از موارد انتقادهای سازنده از عملکرد مسئولان کارساز واقع شده ، طوری‌که به بدنبال طرح یک انتقاد از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از وضعیت اعتبارات بنیاد مسکن کشور و اعتباری که به ناحق از این نهاد انقلابی گرفته شده و به جاهای دیگر اختصاص داده شده بود ، با پیگیری مستمر نمایندگان، هفته گذشته سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازگردانده شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به افزایش اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری قطعا این اعتبار با اجرای طرح‌های هادی روستایی ، بهسازی معابر و سایر امور عمرانی در روستاهای کشور نمود پیدا خواهد کرد.

وی با تقدیر از تلاشهای فرماندار خلخال و مجموعه مدیران اجرایی این شهرستان برای توسعه منطقه گفت: در پیگیری مطالبات مردمی بسیار جدی هستیم و نظارت روزانه بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نحوه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و اگر گاهی انتقادی از عملکرد مدیر و یا دستگاهی صورت می‌گیرد به قصد اصلاح امور و پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه است.

نظری با تقدیر از اعلام ممنوعیت صدور هرگونه مجوز از سوی سازمان صمت استان اردبیل برای بهره‌برداری از معادن شن و ماسه خلخال توسط شورای تامین این شهرستان خاطرنشان کرد: بی‌توجهی‌های گذشته به صدور مجوزهای متعدد برای معادن این منطقه منجر به تخریب راه‌های ارتباطی این شهرستان و به غارت رفتن معادن خلخال و عاری از هرگونه عایدات و اشتغال برای مردم منطقه شده است.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی به فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تکمیل سدهای معیشتی خلخال از جمله سد کشاورزی در حال ساخت بلیل افزود: بررسی مشکلات منطقه و نظارت برای حسن اجرای پروژه‌ها و فعالیت دستگاه‌ها در دستور کار نمایندگان مجلس است.

وی همچنین به تشکیل جلسه‌ای با حضور هفت نفر از مدیران کل استان اردبیل در خلخال برای بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه وضعیت اعتباری پروژه‌های عمرانی مربوط به جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب ، بنیاد مسکن ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، صنعت ، معدن و تجارت ، شرکت توزیع نیروی برق ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ورزش وجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

نظری اظهار کرد: نتیجه جلسه امروز اجرای ۱۹ طرح عمران روستایی ، بازنگری طرح هادی ، پوشش اینترنتی ۳۹ روستا ، اجرای ۲۷۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برای تقویت شبکه برق‌رسانی ، آسفالت ۴۲ کیلومتر از راه‌های روستایی ، تکمیل بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اجرای بلوار خروجی علی‌آباد ، بهسازی و مرمت راه‌های عشایری و تامین آب شرب ۳۹ روستای کم‌آب این شهرستان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج