رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال: کانادا باید خسارت بدهد/ به تیم ملی توهین شد


رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال: کانادا باید خسارت بدهد/ به تیم ملی توهین شد

رکنا ورزشی: صفی‌الله فغانپور ، رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص لغو بازی دوستانه ایران و کانادا ارائه داد.

صفی‌الله فغانپور ، رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه «ورزشگاه» درباره لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*همانطور که دوستان گفتند، اگر ما بازی را کنسل می‌کردیم باید خسارت می‌دادیم. طبیعتاً وقتی کانادا هم بازی را لغو کرد ما باید غرامت بگیریم.

*در قرارداد موضوع خسارت دیده شده، اما مبلغ دیده نشده است. از آنجایی که قرار بود ۴۰۰ هزار دلار برای این بازی به ما داده شود؛ طبیعتاً باید حداقل همین مقدار غرامت به ما داده شود. این میزان ارزش ندارد، ولی این مبلغ در نظر گرفته شد. ما همیشه برای بازی‌های تدارکاتی پول پرداخت کردیم اما این بار قرار بود مبلغی هم به ما پرداخت شود.

*وی در پاساخ به اینکه آیا قبول دارید به تیم ایران توهین شده و دریافت غرامت نیز این موضوع را جبران نمی‌کند؟، گفت: این حرف را قبول دارم.

*این قرارداد را به من ارجاع نداده بودند. زمانی قرارداد را به من ارجاع دادند که بسته شده بود و گفتند نظرت را بگو! من نامه نوشتم به دبیرکل و سرپرست فدراسیون و گفتم که قرار است من به فدراسیون کمک کنم، ولی اگر قرار نیست از من کمک بگیرید، مشکلات حل نخواهد شد. من گفتم به خاطر حقوق نیامدم، چرا با من مشورت نمی‌کنید؟!

*همین قرارداد کانادا را آقایان به من نشان دادند، ولی زمانی که بحث تنظیم قرارداد بود. من باید در مورد بحث حقوقی قرارداد نظر بدهم و می‌گویند در بحث مالی نباید اظهارنظری داشته باشم. من هفته گذشته در حضور دبیرکل و سرپرست فدراسیون گفتم که من اینجا هستم تا از من کمک بگیرید. من ادعا دارم کارم را بلدم، ولی شما جلسه‌ بگذارید. من در این مورد نامه‌هایی هم به رؤسای فدراسیون زدم.

*این بحث اصلاً منافاتی ندارد. همین الان منتقد هستم چرا باید سرپرست و دبیرکل برای یک بازی تدارکاتی به خارج بروند، الان فدراسیون را چه کسی اداره می‌کند؟ چرا باید این اتفاقات بیفتد؟! الان قرارداد لغو شده و انتشار آن هیچ ایرادی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس