بخش حقوقی فدراسیون: قرارداد با کانادا بما ارجاع نشد!


بخش حقوقی فدراسیون: قرارداد با کانادا بما ارجاع نشد!

فغانپور در پاسخ به این پرسش آیا او به‌عنوان مسئول حقوقی فدراسیون درباره قرارداد بازی دوستانه با کانادا اظهارنظر کرده بود یا خیر؟ عنوان کرد: این قرارداد را به من ارجاع نداده بودند. زمانی قرارداد را به من ارجاع دادند که بسته شده بود و گفتند نظرت را بگو! من نامه نوشتم به دبیرکل و سرپرست فدراسیون و گفتم که قرار است من به فدراسیون کمک کنم، ولی اگر...

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در قرارداد دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا نظر بخش حقوقی این فدراسیون اعمال نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، صفی‌الله فغانپور رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال درباره لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا اظهار داشت: همانطور که دوستان گفتند، اگر ما بازی را کنسل می‌کردیم باید خسارت می‌دادیم. طبیعتاً وقتی هم که کانادا بازی را لغو کرد ما باید غرامت بگیریم.

وی درباره اینکه آیا خسارت مشخصی در قرارداد این بازی دیده شده است یا خیر؟ گفت: در قرارداد موضوع خسارت دیده شده، اما مبلغ دیده نشده است. از آنجایی که قرار بود ۴۰۰ هزار دلار برای این بازی به ما داده شود؛ طبیعتاً باید حداقل همین مقدار غرامت به ما داده شود. این میزان ارزش ندارد، ولی این مبلغ در نظر گرفته شد. ما همیشه برای بازی‌های تدارکاتی پول پرداخت کردیم، اما این بار قرار بود مبلغی هم به ما پرداخت شود.

بخش حقوقی فدراسیون: قرارداد با کانادا بما ارجاع نشد!

«آیا قبول دارید به تیم ایران توهین شده است و دریاغت غرامت نیز این موضوع را جبران نمی‌کند؟»، رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون که با برنامه تلویزیونی ورزشگاه صحبت می‌کرد در واکنش به طرح این موضوع گفت: این را قبول دارم.

فغانپور در پاسخ به این پرسش آیا او به‌عنوان مسئول حقوقی فدراسیون درباره قرارداد بازی دوستانه با کانادا اظهارنظر کرده بود یا خیر، هم عنوان کرد: این قرارداد را به من ارجاع نداده بودند. زمانی قرارداد را به من ارجاع دادند که بسته شده بود و گفتند نظرت را بگو! من نامه نوشتم به دبیرکل و سرپرست فدراسیون و گفتم که قرار است من به فدراسیون کمک کنم، ولی اگر قرار نیست از من کمک بگیرید، مشکلات حل نخواهد شد. من گفتم به خاطر حقوق نیامدم، چرا با من مشورت نمی‌کنید؟!

وی تصریح کرد: همین قرارداد کانادا را آقایان به من نشان دادند، ولی زمانی که بحث تنظیم قرارداد بود. من باید در مورد بحث حقوقی قرارداد نظر بدهم و می‌گویند در بحث مالی نباید اظهارنظری داشته باشم. من هفته گذشته در حضور دبیرکل و سرپرست فدراسیون گفتم که من اینجا هستم تا از من کمک بگیرید. من ادعا دارم کارم را بلدم، ولی شما جلسه بگذارید. من در این مورد نامه‌هایی هم به رؤسای فدراسیون زدم.

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون در مورد اینکه با توجه به لغو دیدار دوستانه با کانادا، آیا قرارداد این بازی قابلیت انتشار دارد، گفت: این بحث اصلاً منافاتی ندارد. همین الان منتقد هستم چرا باید سرپرست و دبیرکل برای یک بازی تدارکاتی به خارج بروند، الان فدراسیون را چه کسی اداره می‌کند؟ چرا باید این اتفاقات بیفتد؟! الان قرارداد لغو شده است و پخش کردن آن هیچ ایرادی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی