نمادهای پُرمعامله بورس در هفته اول خرداد


نمادهای پُرمعامله بورس در هفته اول خرداد

در نخستین هفته‌ کاری خرداد میانگین ارزش معاملات خرد نسبت به هفته پیش کاهش یافت.

نمادهای پُرمعامله بورس در هفته اول خرداد در هفته اخیر شاهد کاهش ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 952 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 7 هزار و 486 میلیاردی هفته پیشین، افت 20 درصدی داشته است.

در 5 روز کاری هفته اخیر کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز سه‌شنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد 5 هزار و 296 میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز دوشنبه ثبت شد که به رقم 7 هزار و 162 میلیارد تومان بالغ شد.

در هفته‌ اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 38 هزار و 639 میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 26 درصد بود.

جدول معاملات

در این هفته شستا صدرنشین جدول معاملات بودند و در تمامی روزهای هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشتند. روز شنبه نمادهای شپنا، خگستر و وبملت بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، فاذر و خساپا بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز یکشنبه نیز افرا، مدیریت و فولاد بیشترین ارزش معاملات و شستا، بترانس و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در روز دوشنبه خگستر در صدر جدول ارزش معاملات بود و خساپا و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، خساپا و خگستر در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

روز سه‌شنبه حکشتی بیشترین ارزش معاملات را داشت و خگستر و فولاد پس از آن قرار گرفتند. روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به شپنا اختصاص داشت و شستا بیشترین حجم معاملات را داشت.

نمادهای پُرمعامله بورس در هفته اول خرداد

منبع: اقتصاد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خط و نشان صریح باقری برای صهیونیست‌ها