آئودی RS7-R با تیونینگ ABT و قیمت 200 هزار دلاری!


آئودی RS7-R با تیونینگ ABT و قیمت 200 هزار دلاری!

آئودی یک سدان اسپرت و چشم‌نواز با نام RS7 را عرضه می‌کند اما کمپانی تیونینگ ABT یک پله فراتر گذاشته تا 125 دستگاه سفارشی از این خودرو با قدرت 700 اسب بخاری را تولید کند. اگر با دقت به تغییرات این خودرو نگاه کنید از قیمتی که ABT برای محصول خود تعیین کرده است تعجب … The post آئودی RS7-R با تیونینگ ABT و قیمت 200 هزار دلاری!...

آئودی یک سدان اسپرت و چشم‌نواز با نام RS7 را عرضه می‌کند اما کمپانی تیونینگ ABT یک پله فراتر گذاشته تا ۱۲۵ دستگاه سفارشی از این خودرو با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را تولید کند. اگر با دقت به تغییرات این خودرو نگاه کنید از قیمتی که ABT برای محصول خود تعیین کرده است تعجب خواهید کرد. قیمت پایه آئودی RS7 شروع می‌شود. این خودرو از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی ۵۹۱ اسب بخاری، سیستم چهار چرخ محرک کواترو و گیربکس ۸ سرعته سود می‌برد. در کل RS7 استاندارد یک محصول پرقدرت محسوب می‌شود و تیونینگ ABT باعث بهبود محصولی شده که قبلاً نیز جزو بهترین‌ها بوده است.

آئودی RS7-R با تیونینگ ABT و قیمت 200 هزار دلاری!

این تیونر RS7-R تولید محدود را برای افرادی در نظر می‌گیرد که خواهان قدرت و سرعت بیشتر هستند. پیشرانه خودرو اگرچه تغییرات عدیده‌ای ندارد اما تنظیمات دوباره ECU منجر به تولید قدرت ۶۹۰ اسب بخاری می‌شود. از جمله بهبودهای این خودرو می‌توان به مافلر جدید، رینگ‌های پرفورمنس HR22 و اسپویلر صندوق فیبر کربنی اشاره کرد. فیبر کربن سبک‌وزن جزو متریال اصلی پکیج تیونینگ ABT به شمار می‌رود. فیبر کربن موردبحث روی دسته‌دنده، پانل‌های داخلی، رکاب‌های جانبی، اسپویلر لبه‌ای و برخی تریم ها دیده می‌شود. ABT همچنین نشان ویژه روی داشبورد، چراغ خوشامدگویی و کف‌پوش‌های سفارشی را به این خودرو اضافه کرده است. تمامی این تغییرات قیمت ۳۸۹۹۰ دلاری دارند که وقتی به قیمت خود خودرو اضافه شوند بهای نهایی آن را به ۲۰۰ هزار دلار خواهند رساند.

آئودی RS7-R با تیونینگ ABT و قیمت 200 هزار دلاری!

البته خریداران باید بدانند ABT همچنین ارتقای قدرت با تیون ECU، سیم‌کشی جدید و برخی تغییرات دیگر را با بهای ۳۹۹۰ دلاری عرضه می‌کند. بله شما می‌توانید همین قدرت را با حدود یک‌دهم قیمت کل پکیج موردبحث انتخاب کنید. در واقع حدود ۳۴ هزار دلار برای شخصی‌سازی ظاهر RS7 صرف می‌شود و شما مالک یکی از ۱۲۵ نمونه تولیدی می‌شوید. به نظر شما این مبلغ ارزشش را دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن