تلاش و سخت‌کوشی شخص رئیس‌جمهور در سفرهای استانی مثال‌زدنی است


تلاش و سخت‌کوشی شخص رئیس‌جمهور در سفرهای استانی مثال‌زدنی است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تلاش و سخت‌کوشی شخص آیت‌الله رییسی، رئیس جمهور در سفرهای استانی به ویژه در سفر هفته گذشته به ارومیه مشهود و مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: در سفر هفته گذشته، من شاهد تلاش بی وقفه و از روی دلسوزی رئیس جمهور بودم و ایشان با وجود فعالیت مداوم از صبح زود، در پایان سفر نیز که ساعاتی پس از نیمه شب بود، از تلاش خسته نمی شد.

وی اضافه کرد: سفر استانی هفته گذشته به آذربایجان غربی با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، گامی بلند برای توسعه آذربایجان غربی به شمار می رود که امیدواریم برکات آن، هرچه زودتر در استان ظاهر شود.

وی اظهار کرد: دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی، با همه توان در پی حل مشکلات مردم است که امیدواریم در این مسیر موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در سفر به آذربایجان غربی، مصوبات خوبی هم به تصویب دولت رسید که موجب رونق اقتصادی استان خواهد شد.

وی گفت: نبود تشریفات و ریخت و پاش در جلسات و پذیرایی بسیار ساده، پرهیز از تبلیغات محیطی، حضور رئیس جمهور در بین مردم، اجازه ندادن به پرواز بالگرد به منظور شنیدن حرف مردم، تاکید بر شنیدن سخنان مردم در مسیر جلسات از جمله شاخصه های متمایز سفر آیت الله رییسی به آذربایجان غربی بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در این دیدار بود که همه ما باید در عمل به آنها، همه توان خود را به کار بگیریم.

وی افزود: پرهیز از دخالت نمایندگان در انتصاب ها از جمله دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب بود که باید همه ما مسوولان در این باره نیز فرمایشات معظم له را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: توجه به سیره و منش و رفتار حضرت امام صادق (ع) باید در دستور کار همه مردم و مسوولان قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !