تعبیر مجلس انقلابی وظیفه نمایندگان در خدمت‌رسانی را سنگین‌تر کرده‌است


تعبیر مجلس انقلابی وظیفه نمایندگان در خدمت‌رسانی را سنگین‌تر کرده‌است

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب از مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس انقلابی، وظیفه نمایندگان را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر از قبل کرده است و باید این مهم را همواره مورد توجه و نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک که در مصلای این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: هفتم خرداد آغاز هفته شورای اسلامی است، این واقعیتی است که تمام خوبی‌ها و ظرفیت‌های بالای یک ملت باید در مجلس شورای اسلامی جمع شود تا خروجی آن به پیشرفت، توسعه، اقندار و رفاه مردم ختم شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قانون را فقط به نفع مردم و جامعه وضع کرده و در آن، مسائل کلان کشور و منافع ملی در نظر گرفته شود، قانونی علمی، اساسی و اثر گذار که موجبات پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را سبب شود.
خطیب جمعه شهرقرچک ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای منافع عموم و رفع مشکلات مردم قانون وضع کنند، نفع‌گرایی و منطقه گرایی را کنار گذاشته و فقط به فکر رفع مشکلات ملی و درونی کشور باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با اشاره به پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان گفت: یکی از خانواده‌های در معرض آسیب، خانواده‌های زندانیان هستند که به دلیل گرفتار بودن سرپرست، مشکلات و چالش‌های متعددی را پیش رو دارند.
امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قرچک با حمایت‌های دادستان، اقدامات موثری در رفع نیازهای خانواده زندانیان انجام داده ولی رفع مشکلات آنان به همراهی آحاد مردم جامعه و خیرّین نیاز دارد.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر یادآور شد: دختر امانت الهی است و دین مبین اسلام نیز برای این ودیعه الهی ارزش وجایگاه ویژه‌ای برخوردار است، پدر ان و مادران باید به موضوع حجاب آنان توجه کرده و این گوهر ناب را از گزند آسیب‎های اجتماعی دور کنند.
اسماعیلی با اشاره به شهادت یکی از مدافعان حرم به دست عوامل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام بزدلانه رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی در ترور شهید صیاد خدایی قابل بخشش نیست و این اقدام قطعا با پاسخ سخت ایران اسلامی رو به رو می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها