امام جمعه موقت دامغان: مردم در دوره حساس اقتصادی با دولت همراهی کنند


امام جمعه موقت دامغان: مردم در دوره حساس اقتصادی با دولت همراهی کنند

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: وظیفه همه مردم است در این دوره حساس و پیچ اقتصادی همراه دولت باشند و بدانند این مشکلاتی که به ظاهر به وجود آمده، برطرف می‌شود. 

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای امام خمینی دامغان برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم با اجرای طرح جدید پرداخت یارانه، در حال جراحی اقتصادی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری اقدام‌های دولت در زمینه اقتصادی نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است.
وی اضافه کرد: دولت جدید با این اقدام، حیثیت و آبروی خودش را در میان گذاشته است و می‌توانست همچون دولت گذشته این کار را انجام ندهد اما در اوایل دولت خود اقدام کرد تا همه مردم شاهد نتایج خوب آن باشیم.
جیرانی تصریح کرد: کاهش فاصله طبقاتی، تقویت قدرت خرید دهک های پایین، مبارزه با فسادهایی همچون رانت و قاچاق، تحقق عدالت اقتصادی، صیانت از امنیت قضایی کشور، از اهداف دولت در اجرای این طرح اقتصادی است.
وی ادامه داد: فضای مجازی جولانگاه دشمن برای تخریب دستاوردهای دولت است که باید دقت کنیم تا کلیپ ها و مطالب حاوی تضعیف نظام را بازنشر نکنیم، چرا که با این کار به دشمن در پیشبرد اهدافش کمک کرده‌ایم.
جیرانی اظهار داشت: ایران با ۱۵ کشور به صورت زمینی و دریایی هم مرز است و بدون شک با توجه به جنگ غذایی امروز و کمبود گندم در جهان، ارزان بودن بسیاری از کالاها به ضرر کشور است و در آینده ایران را دچار بحران غذایی می‌کند.
وی افزود: دولت در گذشته یارانه را به واردکننده و تولیدکننده پرداخت می‌کرد و سرگذشت این یارانه پرداختی مشخص نبود که اکنون با اجرای این طرح اقتصادی، یارانه در دست مصرف کننده است و در آینده با ایجاد کالابرگ الکترونیکی، همه مشکلات برطرف می‌شود.
امام جمعه موقت دامغان گفت: با توجه به نظر اکثر کارشناسان اقتصادی، مردم نیز به این اقدام دولت سیزدهم اطمینان داشته باشند که با اجرای کامل طرح به زودی مشکلات فعلی نیز رفع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان