امام جمعه میامی: مسئولان مانع تحمیل فشار اقتصادی بیشتر بر مردم شوند


امام جمعه میامی: مسئولان مانع تحمیل فشار اقتصادی بیشتر بر مردم شوند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: مسئولان با تلاش مضاعف و هم‌افزایی یکدیگر مانع تحمیل فشار اقتصادی بیشتر بر مردم شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید مدیران مطالبات آنان را پیگیری کنند و نسبت به حل مشکلات معیشتی اقدام‌های اثر بخشی انجام دهند.
وی با بیان اینکه گرانی‌های چند روز گذشته در زندگی مردم تاثیر گذار بوده و باید برای ثبات اقتصادی در کشور تلاش شود، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان وضعیت موجود نیازمند اصلاحات است و دولت سیزدهم با شجاعت و استفاده از نظرات مختلف گام‌های موثری بردارد.
خطیب جمعه میامی با اشاره به اینکه باید با محتکران برخورد جدی صورت پذیرد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و نبود برخی کالاها نظارت بر بازار و جلوگیری از احتکار ضرورت دارد.
صفایی‌پور ادامه داد: گرانی‌ها موجب مشکلاتی برای مردم شده و باید اقدام‌های موثری انجام شود و بازاریان نیز در فروش کالاها انصاف را مد نظر قرار دهند.
وی با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای همسایه، افزود: شکل گرفتن بلوک قدرتمند سیاسی در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل مانع نفوذ دشمنان در منطقه خواهد شد.
امام جمعه میامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده و آمریکایی‌ها در منطقه هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند.
صفایی‌پور دهه کرامت را بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی خواند و ابراز داشت: در این دهه مبارک با توجه به حضور کاروان زیر سایه خورشید باید خدمات گسترده‌ای در راستای محرومیت زدایی و جشن‌های مردمی صورت پذیرد.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور میلیون‌ها زائر و مسافر، خادمیاران رضوی و دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های دهه کرامت اقدام کنند.
امام جمعه میامی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از وعده‌های مسئولان محقق نشده است، افزود: تجهیز بیمارستان میامی، پیگیری و احداث زمین چمن، احداث پل زیرگذر و طرح‌های نیمه تمام در سطح شهرستان ضرورت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان