انقلابی ماندن مهمترین شاخصه حرکت جهادگرایانه در جامعه است


انقلابی ماندن مهمترین شاخصه حرکت جهادگرایانه در جامعه است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: انقلابی ماندن در ادامه مسیر مهمترین شاخصه حرکت جهادگرایانه و مسوولانه رفتار کردن درر جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبری باید همه مسوولان و مردم خود در مسیر انقلابی ماندن تلاش کنند چراکه این مساله بر انقلابی بودن مقدم تر است.

وی، ساده زیستی، دیگر محور سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار را لازمه ای برای انقلابی ماندن اعلام کرد و افزود: نماینده ای موفق و پیروز است که بتواند با نگاه های مردمی همپای آنها در مسیر ماموریت خود حرکت کند.

اسلام همواره بر شکوفایی اقتصادی تاکید دارد

امام جمعه کیش با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و آموزه های این امام همام در خصوص اقتصاد اظهار داشت: بر اساس یک روایت شاخص ایشان درباره اقتصاد هشدار می دهد "که گرانی قیمت ها، اخلاق و رفتار مردم را بد و نامطلوب می کند و باعث از بین رفتن امانت داری می شود".

وی افزود: بر اساس این روایت همه مسوولان و دولتمردان و مدیران و بخش خصوصی موظف هستند به مساله اقتصاد و شکوفایی آن به صورت ویژه توجه کافی و وافی داشته باشند تا مایه آسایش و آرامش مردم در جامعه بیشتر تامی شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه همواره در آموزه های اسلامی بر شکوفایی اقتصادی جامعه تاکیدهای بیشماری شده است یادآور شد: امام صادق (ع) در روایتی دیگر در خصوص احکتار به عنوان مهمترین مساله در گرفتاری مردم هشدار می دهد و در این راستا لازم است دست اندرکاران جامعه باید مبارزه هایی جدی تر در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه سفر حج در روزهای آتی آغاز می شود و طبق حدیثی از امام جعفر صادق (ع) حضور در این سفر برای همه آنهایی که توانایی انجام آن را دارند ضروری است و نباید گرفتار تبلیغات سوء در این خصوص شد.

جلوی تکرار حادثه متروپل آبادان گرفته شود

امام جمعه کیش همچنین با تسلیت حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل و جان باختن تعدادی از شهروندان آبادانی اظهار داشت: بدون شک اتفاقاتی پشت قضیه این حادثه قرار داشته و رسیدگی مراجع ذی صلاح برای روشن شدن آن ضروری است.

وی افزود: همچنین زمینه ای فراهم شود که با افزایش نظارت های سازمان های نظام مهندسی و سایر دستگاه های ذی نفع در اجرای مقررات ملی ساختمان از تکرار این حادثه جلوگیری شود.

افزایش زیرساخت ها لازمه جلوگیری از غرق شدگی در سواحل کیش است

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه در چند مدت گذشته شاهد غرق شدن چندین در سواحل این جزیره در سال جاری اضافه کرد: افزایش نظارت و گشت زنی برای جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه و همچنین افزایش زیرساخت های ویژه شنا لازمه جلوگیری از این اتفاق است.

وی افزود: پیشنهاد می شود در کنار افزایش ظرفیت پلاژهای بانوان و آقایان، استخرهایی نیز در نقاط مختلف ساحل احداث شود که گردشگران در نقاط بیشتری به صورت ایمن از سواحل جزیره در امر شنا بهره مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران