مسوولان دولت گذشته باید جوابگوی عملکرد خود باشند


مسوولان دولت گذشته باید جوابگوی عملکرد خود باشند

اقتصادنیوز: امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه میراث به جا مانده از دولت قبل مشکلات عدیده ای را برای دولت فعلی به جا گذاشته است، گفت: مسوولان دولت گذشته باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نظارت بر ساخت و سازها باید به طور جدی انجام شود، گفت: باید قبل از وقوع حادثه از بروز آن پیشگیری شود.

حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نماز جمعه جهرم با اشاره به بزرگداشت شهدای روحانی در کشور، گفت: نزدیک به چهار هزار روحانی در دوران شکوهمند دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدخواه همواره روحانیت را آماج تبلیغات سو قرار داده اند، عنوان کرد: شهدای روحانیت نسبت به اقشار مردم ۶ برابر است.

امام جمعه جهرم با اشاره به روز دختر گفت: دختران جامعه ما با دختر طراز مذهب و انقلاب فاصله دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه میراث به جا مانده از دولت قبل مشکلات عدیده ای را برای دولت فعلی به جا گذاشته است، عنوان کرد: دولت ماهانه ۱۰ میلیارد تومان بدهی دولت گذشته را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با عدالت امیرالمؤمنین فاصله داریم، خاطرنشان کرد: مسئولان دولت گذشته باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

امام جمعه جهرم با اشاره به وقوع حادثه تخریب ساختمان در آبادان، خاطرنشان کرد: مسئولان نظارت کنند تا چنین مشکلاتی در شهرها ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر ساخت و سازها باید به طور جدی انجام شود، گفت: باید قبل از وقوع حادثه از بروز آن پیشگیری شود.

حجت الاسلام مدبر به اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر این مسئله که رفتار کریمانه این نیست مردم در صف‌های طولانی برای تهیه مایحتاج خود قرار بگیرند، تصریح کرد: مسائل و مشکلات در هر قشری وجود دارد و نمایندگان باید عمده مسائل و مشکلات مردم را شناسایی کرده و نسبت به حل آن اهتمام داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی