خندوانه در روز دختر دخترانه می‌شود / گام جدید شبکه نسیم برای جذب طنزپردازان


 خندوانه  در روز دختر  دخترانه  می‌شود / گام جدید شبکه نسیم برای جذب طنزپردازان

خندوانه دخترانه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم از ویژه برنامه خندوانه برای روز دختر خبر داد و گفت: در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، برنامه "خندوانه" با حضور دختران برگزار می‌شود و ارزشمند بودن دختران در جامعه و نقش موثر آنان بازنمایی خواهد شد.

او این خبر را در در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، بیان کرد.

خشرو همچنین از دعوت از طیف گسترده‌ای از طنزپردازان کشور به شبکه نسیم خبر داد و افزود: سعی ما بر این است که فضای جدیدی در زمینه خنده و تفریح در شبکه نسیم داشته باشیم و برنامه‌های شبکه برای همه اقشار جامعه جذاب و پرمحتوا باشد.

امام‌جمعه قم نیز در این دیدار گفت: حضرت معصومه (س) الگوی ویژه‌ای برای دختران‌اند زیرا در عین مجرد بودن، فعالیت‌های اجتماعی هم داشتند و این نشان می‌دهد که اسلام دختران را از فعالیت‌های اجتماعی منع نکرده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد، افزود: شبکه نسیم برای همین راه‌اندازی شد که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد.

وی با بیان اینکه منطق برخی در سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، گفت: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی‌توان از هر وسیله‌ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد.

خوشرو مدیر شبکه نسیم نیز در این دیدار با بیان اینکه برخی معتقدند مخاطبانی که دنبال مطالب دینی‌اند شبکه‌های دیگر را نگاه می‌کنند، افزود: ما نیز در شبکه نسیم معتقدیم که سرگرمی باید محتوای مناسب و متناسب داشته باشد و باید بتوانیم از طریق سرگرمی پیام خود را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مؤلفه‌های انقلاب اسلامی را در قالب‌های متفاوت به مردم عرضه کنیم و در همین راستا در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، برنامه "خندوانه" با حضور دختران برگزار می‌شود و ارزشمند بودن دختران در جامعه و نقش موثر آنان بازنمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش