در مصاحبه با ABC/ طعنه سنگین دنی کارواخال به صلاح، امباپه و بارسلونا


در مصاحبه با ABC/ طعنه سنگین دنی کارواخال به صلاح، امباپه و بارسلونا

دنی کارواخال معتقد است امباپه دیگر فرصت و شانس پوشیدن پیراهن رئال را به دست نخواهد آورد. او فعالیت زیاد بارسا در نقل و انتقالاتف با وجود تراز مالی منفی را نیز زیر سوال برد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا مهمترین بازی فصل خود را برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان پیش رو دارد و می تواند برای چهاردهمین بار قهرمان این جام شود. برای دنی کارواخال، مدافع راست رئال این پنجمین فینال در هشت سال گذشته است و این شانس را دارد پنجمین قهرمانی خود را تجربه کند. 4 سال پیش رئال توانست لیورپول را در فینال 3-1 شکست دهد و به گفته محمد صلاح، قرمزها تشنه انتقام هستند.


در مصاحبه با ABC/ طعنه سنگین دنی کارواخال به صلاح، امباپه و بارسلونا

کارواخال در واکنش به مصاحبه های صلاح و انگیزه انتقام جویی او گفت:« انگیزه انتقام‌جویی صلاح و لیورپول را نمی دانم ولی خُب، وقتی یک فینال لیگ قهرمانان را می بازید، همیشه برای جبران انگیزه بالایی خواهید داشت. به خصوص که یک بار دیگر شانس بازی برابر تیمی را پیدا کرده اند که برابرش مغلوب شدند. امیدوارم صلاح در صورت شکست مجدد در فینال بتواند با آن بهتر کنار بیاید.»

لیگ قهرمانان:« این می تواند کامل ترین قهرمانی برای ما باشد. سال 2018 هم توانسته بودیم پی اس جی، بایرن، یووه و لیورپول را ببریم و قهرمان شویم. لیگ برتر و لیگ فرانسه در سال های اخیر بسیار سرمایه گذاری کرده اند و ستاره های بزرگی در این دو لیگ حضور دارند ولی ما توانستیم فینالیست های سال قبل را حذف کنیم و پی اس جی با مسی، نیمار و امباپه هم برابر ما کنار رفت. همه دنیا شاهد بود که رئال در لیگ قهرمانان چه قدرت جادویی دارد.»

در مصاحبه با ABC/ طعنه سنگین دنی کارواخال به صلاح، امباپه و بارسلونا

امباپه و تمدید با پی اس جی:« درک می کنم که از همه جهت روی او فشار بود. شیوخ قطری، رئیس جمهور فرانسه و هواداران پی اس جی خواهان تمدید امباپه بودند. می دانم او فرانسوی و اهل پاریس است و در تیمی بازی می کند که ار هر لحاظ در آن راحت است ولی قطار رئال فقط یک بار عبور می کند و پاسخ رد دادن به پیشنهاد رئال واقعا سخت است. فرصت پیوستن به رئال همیشه نصیب یک بازیکن نمی شود.»

فرپلی مالی و بازار انتقالات:« قوانین متفاوت برای برخی تیم ها؟ شاید. به بارسا نگاه کنید که سال قبل تراز مالی اش منفی بود و بدهی زیادی هم دارد ولی همچنان بازیکن جذب می کند. به همین دلیل تجزیه و تحلیل بازار سخت است و نمی دانیم برابر تیم هایی چون پی اس جی، سیتی و بارسا کجای کار قرار داریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم