گزینه‌های آفریقایی در انتظار تایید اسکوچیچ


گزینه‌های آفریقایی در انتظار تایید اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال با چند کشور آفریقایی برای بازی دوستانه صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال مقابل کانادا مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا سریعا تیم دیگری را جایگزین کنند تا در فیفادی پیش رو ایران بدون بازی دوستانه نماند.
از این رو فدراسیون نشینان با برخی تیم های آفریقایی صحبت هایی انجام داده اند اما هنوز دراگان اسکوچیچ با انجام بازی با آنها موافقت نکرده است.
پاینده مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «حتی به دنبال این هستیم تا با تیم‌های آسیایی یا آفریقایی که درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا نیستند بازی کنیم، آن هم به شرط اینکه اسکوچیچ تایید کند.»
او ادامه داد: «در بین همین کشورهای آفریقایی که البته به نام آنها اشاره نمی‌کنم، گزینه‌هایی داریم که موافقت اولیه خودشان را اعلام کردند. تلاش ما هم بر این است که 2 بازی برگزار شود. برخی دوستان اشاره کرده‌اند چرا از منطقه کونکاکاف، با مکزیک و کاستاریکا بازی نکردیم؟ مکزیک مانند اکوادور در خرداد در آمریکا اردو دارد. این دو کشور به ما پیشنهاد دادند بیایید در آمریکا بازی کنیم اما طبیعی است که شرایط در این حالت سخت تر از کانادا بود.»
باید منتظر ماند و دید در نهایت فدراسیون چه تیم های تدارکاتی‌ای را برای تیم ملی فوتبال در فیفادی خرداد ماه در نظر خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید