لاوروف: غرب علیه روسیه اعلام جنگ تمام عیار کرده است


لاوروف: غرب علیه روسیه اعلام جنگ تمام عیار کرده است

وزیر امور خارجه روسیه، اعلام کرد که غرب اعلام جنگ تمام عیار و همه جانبه علیه روسیه کرده است.

سرگئی لاوروف،وزیر امور خارجه روسیه، تلاش ناتو برای تبدیل به یک ائتلاف جهانی به بهانه هژمونی بر نظم جهانی را خطرناک عنوان کرد و گفت که این قطعا محکوم به شکست است.

به گزارش العربیه، لاوروف در نشست شورای سران مناطق روسیه در وزارت خارجه روسیه گفت: «غرب علیه روسیه اعلام جنگ همه جانبه کرده و آن را کتمان نمی‌کند. «فرهنگ لغو» که هر چیزی را که به ملت ما مرتبط است هدف قرار می‌دهد پوچ شده است. روسیه هراسی از طرف تعدادی از کشور‌ها به طرز بی سابقه‌ای افزایش یافته است.»

لاوروف همچنین تاکید کرد که سیاست خارجی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از حمایت گسترده مردمی برخوردار است و بر پایه اتحاد نیرو‌های ملی استوار است و دشمنان نمیتوانند بین مردم روسیه تفرقه افکنی کنند.

لاوروف پیش از این با حضور در یک برنامه تلویزیونی در شبکه روسیا الیوم، آمریکا را به تأسیس آزمایشگاه‌های بیولوژیک در سراسر دنیا متهم کرد و گفت که آمریکا به واسطه بخشی از پنتاگون به نام «آژانس جلوگیری از تهدیدات» در سراسر جهان آزمایشگاه‌های بیولوژیک ایجاد کرده است.

رئیس‌جمهور روسیه روز گذشته با اشاره به محدودیت‌های غرب علیه مسکو نسبت به پیامد‌های تحریم‌های روسیه که نه تنها به روسیه بلکه به اقتصاد جهانی آسیب وارد می‌کند، هشدار داد و تاکید کرد که هر کشوری که سعی کند روسیه را منزوی کند، در ابتدا به خود آسیب می‌زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!