امام جمعه موقت شهرکرد:طرح مردمی‌کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را قدرتمند می‌کند


امام جمعه موقت شهرکرد:طرح مردمی‌کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را قدرتمند می‌کند

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه طرح مردمی‌کردن و توزیع عادلانه یارانه‌ها کشور را قدرتمند می‌کند،گفت: چنانچه در اعمال سیاست‌های اقتصادی مدیریت صحیحی به کار گرفته شود و این سیاست‌ها به خوبی اجرا می شود، فرصت سواستفاده به دشمنان نظام و کشور را نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره)اظهار داشت: کسانی که در صدد هستند که به این نظام آسیب برساند منتظر یک بهانه هستند و یک جایی زخم وارد شود، تا بتوانند مشکل ایجاد کنند و در این میان مسائل اقتصادی هم می‌تواند ابزاری برای آسیب‌زدن به نظام شود.

وی به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد تخریب نظام است از همین‌رو دولت باید اوضاع اقتصادی را به نحو درستی مدیریت کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد:تمام طرح‌ها و اهداف مثبتی که شکست می‌خورد چند علت دارد؛ یکی از این علت‌ها مدیریت ضعیف و دیگری اعمال شیطنت و خیانت دشمنان است.

فاطمی بر ضرورت اعمال مدیریت صحیح در کنترل قیمت‌ها و مهار سیاست‌های افراد سودجو تاکید کرد و گفت: در بحث کنترل قیمت‌ها و تولید باید مدیریت‌ها قوی باشد چرا که در کنار افراد پاکدست و پرهیزکار که در صحنه اقتصاد کار می‌کنند، عده‌ای سودجو نیز پیدا می‌شوند و طمع می‌کنند و باعث می‌شوند اهداف منحرف شود که در همین راستا یا تولید همراه با تقلب همراه می‌شود و یا توزیع بدرستی انجام نمی‌گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: از این رو این مسأله مهمی است که باید مدیریت اقتصادی قوی باشد تا از این مقطع نیز به سلامت عبور کنیم.

وی به افراد توانمند عرصه اقتصاد توصیه کرد تا سودهای در نظر گرفته را تعدیل کنند و در دوران سخت اقتصادی کمک مردم داشته باشند و به فکر مردم ضعیف باشند تا اجر و پاداش الهی نصیب آنها شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به نقش مهم عشایر کشور در حفظ و حراست از مرزها و اقتدار نظام اشاره کرد و افزود: نقش سازنده عشایر بختیاری در توسعه سیاسی ایران از جمله در مشروطه نقش فراموش شدنی نیست که باید این امانت ارزشمند را به بهترین نحو نگهداری کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امام ششم ما شیعیان چهار هزار شاگرد تربیت کرد و لازم به ذکر است که همه این شاگردان شیعه نبوده و برخی نیز سنی بودند اما در برابر عظمت علمی امام صادق(ع) زانو زدند و از محضر ایشان استفاده می کردند و براستی که نام امام جعفر صادق(ع) در همه ممالک اسلامی گسترش پیدا کرد.

فاطمی در ادامه تقوا و ایمان را لازمه مصونیت در برابر گناهان دانست و گفت: نقطه ضعفی وجود دارد و آن تبلیغات علیه اعتقادات اسلامی از سوی دشمن است که تذکر می‌دهم و درخواست می‌کنم مدیران و مسوولان دینی که بیشتر به اعتقادات افراد که زیربنای امنیت جامعه است توجه کنند و می طلبد علما در مناطقی که مورد توطئه دشمن قرار دارند، حضور پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتقادات مادر اصلی جامعه است و بقای نظام بر بنای آن استوار است، خاطرنشان کرد: اگر دشمن زیر پای جامعه اسلامی را خالی کند امنیت جامعه به خطر می‌افتد که در این زمینه دستگاه‌های متولی نیازمند کار بشتر زیربنایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...