حضور 100 شرکت کننده در آزمون دوره انجمن خطیبان منبر حسینی


حضور 100 شرکت کننده در آزمون دوره انجمن خطیبان منبر حسینی

واحد خطابه حسینی بانوان در آستان مقدس عباسی آزمون تئوری و عملی را در فصل اول برای شرکت کنندگان در دوره های انجمن خطیبان منبر حسینی برگزار کرد‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، تغرید التمیمی، معاون مسئول واحد خطابه حسینی بانوان در آستان مقدس عباسی به شبکه الکفیل گفت: برپایی این دوره را بنا به دستورات متولی شرعی آستان قدس عباسی در خصوص لزوم تربیت بانوان سخنور برای ایفای نقش تبلیغاتی که شایسته نهضت حسینی و نقش مهم و حیاتی آن در تربیت روحی و عقیدتی انسان باشد آغاز کردیم. چرا که منبر حسینی همواره روشنی‌بخش و خورشید هدایت برای رهروان مسیر نور و حق بوده و هست.

وی ادامه داد: این دوره به صورت رایگان ارائه می‌شود و مدت چهار ماه ادامه دارد که شامل دروس مختلفی از جمله دروس فقه، عقیده اسلامی، خطابه و تربیت خطیب، دروس اخلاقی و فن مقام می باشد.

این دوره تحت نظارت کادری متخصص و مجرب قادر به ارائه اطلاعات بر اساس هر یک از محورهای دوره برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون جهت اطلاع به شکلی دقیق از سطح بانوان شرکت کننده و تلاش برای آماده سازی آنها پیش از ماه محرم و صفر است که نقش تبلیغاتی خود را به عهده بگیرند.

التمیمی گفت، انتخاب شرکت کنندگان طبق ضوابط و شرایطی بود که مهمترین آنها این است که فارغ التحصیلان یکی از مدارس حوزوی مطرح نزد عتبات مقدس و نیز دارای تجربه در زمینه خطابه حسینی بوده و سابقه سخنرانی‌ داشته باشد.

شایان ذکر است، هدف از تاسیس این واحد ارتقای سطح تبلیغاتی بانوان است. چرا که این امر از اهمیت بسیاری بالاخص در مراسم عزاداری برخوردار است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها