تبلت شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کرد


تبلت شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کرد

پس از عرضه شیائومی می پد 5 در ماه آگوست سال گذشته، شیائومی پد 6 جانشین طبیعی این تبلت محسوب می‌شود. اکنون بر اساس برخی گزارشات به‌نظر می‌رسد که شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت نموده است. بعلاوه گزارشاتی مبنی بر عرضه رسمی این دستگاه در حوالی ماه آگوست سال جاری منتشر شده است. از زمان عرضه مدل نسل قبلی تقریبا یک سال گذشته...

پس از عرضه شیائومی می پد 5 در ماه آگوست سال گذشته، شیائومی پد 6 جانشین طبیعی این تبلت محسوب می‌شود. اکنون بر اساس برخی گزارشات به‌نظر می‌رسد که شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت نموده است. بعلاوه گزارشاتی مبنی بر عرضه رسمی این دستگاه در حوالی ماه آگوست سال جاری منتشر شده است. از زمان عرضه مدل نسل قبلی تقریبا یک سال گذشته است. بعلاوه شیائومی پد 6 دارای شماره مدل 22081283G بوده و از اسم رمز L83 استفاده می‌کند.

بر اساس گزارشات یک تبلت ردمی با شماره مدل L81A و اسم رمز dagu نیز در دست توسعه است. از آنجا که دستگاه L81A نسخه ضعیف‌تر L81 به لحاظ مشخصات فنی محسوب می‌شود؛ لذا بایستی تبلت دیگری با شناسه L81 نیز در دست توسعه باشد. از آنجا که میان مدل‌های L81 و L83 دستگاه دیگری نیز وجود دارد؛ لذا انتظار می‌رود که شیائومی روی توسعه تبلتی با شماره مدل L82 نیز کار کند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها شیائومی و ردمی در تدارک عرضه حداقل 4 تبلت جدید با اسامی رمز L82، L81، L81A و L83 هستند. در حال حاضر پیرامون مشخصات شیائومی پد 6 اطلاعات خاصی در دست نیست. بعلاوه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها این تبلت در عوض به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام از پردازنده ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد.

بعلاوه بر اساس اعلام یک خبرچین مشهور با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo، این تبلت بایستی از قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه برخوردار باشد. حتی این گجت می‌تواند به‌همراه یک سیستم مکان‌یابی پایین‌رده روانه بازار شود. در حال حاضر هویت واقعی سری L81 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تبلت شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کرد

شیائومی سابقه عرضه تبلت‌هایی مناسب و موفق را در کارنامه دارد

شیائومی پس از عرضه تبلت می پد 4 در سال 2018 روند ارائه این گجت‌ها را برای مدت زمانی طولانی متوقف کرد. مدل جدید این تبلت با نام شیائومی می پد 5 تا سال 2021 روانه بازار نشد. در واقع 2 تبلت با فاصله زمانی 3 ساله از یکدیگر معرفی شدند. شیائومی پیش از عرضه می پد 5 روی تولید تبلت‌های میان‌رده تمرکز داشت. با این‌حال کمپانی چینی با عرضه شیائومی می پد 5 برخی ویژگی‌های پرچم‌دار را به معرض نمایش گذاشت. اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت روی توسعه یک تبلت پایین‌رده در سری شیائومی پد 6 کار می‌کند.

تبلت شیائومی پد 6 گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کرد

یک گزارش پیش‌تر منتشر شده در رابطه با شیائومی پد 6 نشان می‌دهد که این تبلت بر مقوله دوربین تمرکز خواهد کرد. با این‌حال پیرامون پیشرفت‌های قابل اعمال در این دستگاه هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست. با این وجود تولیدکننده چینی، قابلیت‌های تصویربرداری و پخش محتوا در تبلت آینده را به میزان قابل‌توجهی ارتقاء خواهد داد.

تا این لحظه شیائومی از انتشار هرگونه اطلاعات رسمی پیرامون تبلت آینده خود امتناع نموده است. از آنجا که شیائومی می پد 5 در ماه آگوست سال گذشته به بازار عرضه شد؛ لذا عرضه احتمالی شیائومی پد 6 طی ماه آگوست امسال نیز سناریویی منطقی به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این دستگاه جدید در فضای اینترنت منتشر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو