امام جمعه بیله‌سوار: جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب کلید مقابله با توطئه‌های دشمنان است


امام جمعه بیله‌سوار: جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب کلید مقابله با توطئه‌های دشمنان است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه بیله‌سوار مغان گفت: جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب کلید مقابله با توطئه‌های دشمنان است و دولت سیزدهم روحیه جهادی دارد که باید در این زمینه کمک حال دولت باشیم.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار اظهار کرد: امروز مردم در شرایط سخت اقتصادی با صبر و تحمل پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و مجلس و دولت هم‌ باید با برنامه‌ریزی موثر در تامین معیشت و رفاه این مردم گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به هدف و نقش مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف نظام ادامه داد: هر جا مجلس پایه کار بود موفق بودیم و به توفیقاتی دست یافتیم و هر جا کم رنگ بود در آن حوزه‌ها بیشتر به مردم فشار وارد شد.

امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به اینکه امروز نیازمند مدیران جهادی و انقلابی در مسئولیت‌های مختلف هستیم ، افزود: مسئولان خواب‌آلود و خواب‌زده بزرگترین آسیب به نظام و دولت هستند و نباید فرصت مسئولیت به آنها داده شود.

وی ادامه داد: حمایت و دستگیری از نیازمندان و محرومان باید در جامعه نهادینه شود و انقلاب اسلامی بزرگترین ظرفیت برای حمایت از محرومان است که باید از فرصت استفاده کرد.

وی به شخصیت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: بیشترین احادیث در مسائل فقهی ، اخلاقی و اعتقادی از امام صادق (ع) است و آن حضرت بیشترین شاگردان را تربیت کردند تا جایی که همه مذاهب اسلامی در بحث‌های حقوقی و فقهی وامدار این امام هستند.

وی در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نیز افزود: دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران یک آفت است و دخالت و سهم‌خواهی آنها خلاف قانون بوده و شورای نگهبان باید نظارت داشته باشد.

امام جمعه بیله‌سوار همچنین اقدام سخیف تروریستی به شهادت رساندن شهید صیاد خدایی را نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که جمهوری اسلامی ایران این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس تاوان سنگینی را از نظر مادی و معنوی خواهد پرداخت و انتقام سخت خود را از آنان خواهیم گرفت.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان