نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان


یک نمایشگاه فناوری فضایی در لانگ بیچ در جنوب کالیفرنیا در روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه برگزار شده و آخرین پیشرفت ‌ها در فناوری‌ های مرتبط با فضا، راه‌ حل ‌ها و نوآوری‌ ها در صنعت فضایی را به نمایش...

نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان

یک نمایشگاه فناوری فضایی در لانگ بیچ در جنوب کالیفرنیا در روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه برگزار شده و آخرین پیشرفت ‌ها در فناوری‌ های مرتبط با فضا، راه‌ حل ‌ها و نوآوری‌ ها در صنعت فضایی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سیناپرس، در نمایشگاه فناوری های جدید فضایی جهان که به میزبانی کالیفرنیا برگذار شد، بیش از ۲۲۰ غرفه‌ و بیش از ۳ هزار شرکت ‌کننده از سراسر جهان حضور یافتند.

به گفته سازمان ‌دهنده این نمایشگاه پیشرو در آمریکا، شرکت کنندگان از فناوری ‌ها و خدمات فضایی برای فضاپیما ها، ماهواره‌ ها و سیستم‌ های پرتابگر، قطعات و مواد مورد استفاده برای فضای غیرنظامی، نظامی و تجاری رونمایی کردند.

برخی از مواد، ابزار و فناوری‌های جدید از جمله سیستم های مدیریت حرارتی در فضاپیماها، تجزیه و تحلیل سطح سه بعدی با وضوح بالا و فناوری قالب ‌گیری تزریقی پیشرفته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

در حاشیه این نمایشگاه همچنین سخنرانی ها و سمینارهایی در مورد موضوعات مختلف از جمله فناوری ها، بازارها و توسعه سیستم های فضایی برگزار شد. شرکت ‌کنندگان در این مراسم می ‌توانند آخرین فرصت‌ های بازار و پیشرفت‌ های کلیدی فناوری را از کارشناسان برجسته این صنعت بیاموزند.

یکی از جالب توجه ترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه، میکسر سانتریفیوژ بدون تیغه هوشمند بود که ترکیبی از هوش و قدرت در کنار هم محسوب می شود. این فناوری توسط شرکت آلمانی Hauschild Engineering ارائه شده بود.
به گزارش سیناپرس، گفتنی است فابیو بوکولا، مدیرعامل این شرکت از دوسلدورف آلمان برای شرکت در این نمایشگاه به ایالات متحده سفر کرد.

بوکولا در این رابطه گفت که شرکت سازنده میکسر سانتریفیوژ بدون تیغه هوشمند امیدوار است با مشتریان و توزیع کنندگان بیشتری در صنایع هوافضا و تولید ارتباط برقرار کند.

یکی از برنامه های جالب توجه جانبی نمایشگاه فناوری های جدید فضایی کالیفرنیا، برگزاری یک نمایشگاه هنر فضایی بود که در آن نقاشی ها، طراحی ها و آثار دیجیتالی در مورد فضانوردان و اکتشافات فضایی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سیناپرس، سیمون کرگار، مدیر نمایشگاه‌ های انجمن بین ‌المللی هنرمندان نجومی، در این رابطه گفت که این هفتمین بار است که در نمایشگاه سالانه شرکت می‌ کند. کرگار گفت که دوست دارد پروژه های هنری فضایی خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارد و انتظار دارد که شاهد همکاری بین المللی بیشتری در کارهای هنری با الهام از کاوش در جهان باشد.

مترجم: زهرا همراز
منبع: english.news.cn

#roydadhaye_mohem.iosSlider .slider .item{ height: 450px !important; } #roydadhaye_mohem{ height: 450px !important; } .iosSlider .prevButton { position: absolute; width: 28px; height: 28px; background-position: -20px -1068px; z-index: 2; top: 50%; left: 0; margin-top: -14px; opacity: 0.7; -webkit-transition: opacity 0.4s; -moz-transition: opacity 0.4s; -o-transition: opacity 0.4s; transition: opacity 0.4s; } .td>
نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان
نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان
نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان
نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان
هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* نمایش جدیدترین فناوری های فضایی جهان[کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش