افشای لیست مسافران کانادا؛ میثاقی هم با بیت المال چمدان بست! + عکس


افشای لیست مسافران کانادا؛ میثاقی هم با بیت المال چمدان بست! + عکس

پارسینه: بنا برادعای یکی از رسانه های داخلی مجری برنامه فوتبال برتر قصد داشته است با پول بیت المال به ترکیه سفر کند و برای دریافت ویزای کانادا اقدام کند!

افشای لیست مسافران کانادا؛ میثاقی هم با بیت المال چمدان بست! + عکس

در حالی که قرار بود تعدادی از اعضای تیم ملی ایران برای گرفتن ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه سفر کنند، به واسطه عدم بازی دوستانه ملی‌پوشان با کانادا این سفر لغو شد. با این وجود اما اسامی برخی افراد متفرقه در لیست نفرات اعزامی به ترکیه وجود داشت که این موضوع حواشی را ایجاد کرد. در بین اسامی افشا شده می‌توان به نام محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر اشاره کرد که گویا قصد داشته است به همراه تهیه کننده این برنامه و با استفاده از پول بیت المال به این سفر اعزام شود!

حالا فهرستی به دست این رسانه رسیده که نشان می دهد احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به اتفاق کنعانی‌زادگان، حردانی و مهدی پور قرار بود ساعت ۱۹:۴۵ همراه محمد جماعت، محمد جواد پاینده، علیرضا شهاب و حمیرا اسدی با پرواز قشم ایر راهی استانبول شوند تا صبح جمعه همراه سایر مدیران فدراسیون که قبل از آنها در استانبول مستقر شده بودند، برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور مراجعه کنند.

افشای لیست مسافران کانادا؛ میثاقی هم با بیت المال چمدان بست! + عکس

اما نکته جالب این لیست جدید، درج نام محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی، تهیه کننده این برنامه در لیست مسافران ترکیه است. در لیستی که فدراسیون فوتبال از افراد حاضر در فهرست مسافران ترکیه جهت دریافت ویزای کانادا تهیه کرده، مشخص است قرار بوده میثاقی و هاشمی هم با پرواز ترکیش به ترکیه بروند تا احتمالاً همراه سایرین به سفارت کانادا مراجعه کنند.

حالا راحت تر می‌توان با این نکته کنار آمد که چرا برنامه فوتبال برتر تریبون خود را در اختیار میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر قرار می‌دهد تا روی ناتوانی‌های فدراسیون فوتبال موقت سرپوش بگذارند. به‌هرحال دریافت ویزای کانادا شاید برای بعضی ها ارزش این را داشته باشد که روی آنتن زنده تلویزیون منتقدان این فدراسیون ضعیف و ناتوان را خراب کنند!/ طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان