امام جمعه کاشان: جلوگیری خروج میلیاردها تومان ماکارونی از کشور جزو مزیت‌های جراحی اقتصادی دولت است


امام جمعه کاشان: جلوگیری خروج میلیاردها تومان ماکارونی از کشور جزو مزیت‌های جراحی اقتصادی دولت است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اقدام دولت در جراحی اقتصادی را ستود و گفت: جلوگیری از خروج میلیاردها تومان محصول ماکارونی از کشور با یارانه مردم از جمله مزیت‌های این جراحی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر افزود: دولت با این اقدام پیام داد که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران وابسته به مذاکرات نیست.

وی اظهار داشت: بر پایه برخی خبرها ایالات متحده آمریکا با چند واسطه می‌کوشد موضوع مذاکره‌ها را ساماندهی کند اما تحلیلگران بر این باورندکه شیطان بزرگ، نگران مساله اوکراین است.

خطیب جمعه کاشان با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: اگر این جنگ متوقف نشود، کشورهای اروپایی باید منتظر زمستان سختی باشند.

وی با تسلیت شهادت سرهنگ پاسدار صیاد خدایی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران انتقام خون به ناحق ریخته شده این مدافع حرم را در زمان مناسب، قاطعانه با پاسخ کوبنده خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با تسلیت جان‌باختن شماری از مردم آبادان در حادثه ساختمان متر و پل، این حادثه را هشداری برای مسوولان منطقه بیان و اضافه کرد: مهندسان و معماران ساختمان باید با نظارت دقیق و کیفی، ساخت و سازها را بر پایه ضوابط و قانون انجام دهند تا از بروز این گونه مشکلات جلوگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک