چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟


چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟

طراحی یک مادربرد و در نتیجه چیدمان اجزای مختلف آن در عملکرد کلی کامپیوتر از اهمیت زیادی برخوردار است. آنها نه تنها باید از یک طرح منطقی برای ارتباط بین بخش های مختلف پیروی کنند، بلکه باید بتوانند در آینده توسعه قدرت عملکرد رایانه را با اضافه کردن برخی اجزای جدید ممکن کنند. اما ظاهراً […]

این واقعیت که مردم زیبایی شناسی را با طراحی اشتباه می گیرند و فکر می کنند کامپیوتری که زیبا به نظر می رسد کامپیوتری است که به خوبی طراحی شده است. مشکل زمانی ایجاد می شود که طراحی به طور کامل بر عملکرد رایانه شخصی ما تأثیر بگذارد.

چرا MSI مادربرد جدید بدون کابل خود را خراب کرده است؟

به این دو مادربرد نگاهی بیندازید، هر دو از یک سازنده هستند، یکی با یک مدل طراحی و دیگری با طراحی متفاوت! در ادامه ما تفاوت این دو مادربرد را برای شما توضیح می دهیم. در طراحی های جدید مادربردهای MSI این شرکت، هدرها، پورت های SATA و کانکتورهای برق را به پشت مادربرد منتقل کرده است. اما تبعات این کار چیست؟ با این حرکت، فضای کمتری برای قرار دادن کابل ها و توزیع آنها روی برد قرار دارد.

چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟

چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟ چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟چرا نباید مادربردهای جدید بدون کابل MSI را خرید؟البته برخی کاربران از سیم و کابل اضافه در فضای مادربرد متنفرند و ممکن است استفاده از این مادربردهای جدید MSI با بپسندند اما مسئله اصلی اینجاست که این کار باعث افت کیفیت و عملکرد مادربرد می شود.

همه سازندگان مادربرد به خوبی این را می دانند که ساخت مادربردهای بدون سیم بر زیبایی مادربردهای آنها می افزاید اما در این بین استانداردی به نام ATX وجود دارد که همه طراحان و سازندگان مادربرد در جهان آن را رعایت می کنند و عرضه مادربردهای بی سیم MSI در واقع چیزی نیست جز محدود کردن گزینه های خرید و افزایش غیرطبیعی قیمت این محصولات زیبا اما در عین حال ضعیف تر نسبت به نمونه های مشابه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403