آبله میمون به ایران آمد؟


آبله میمون به ایران آمد؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) در حالی که وزیر بهداشت اخیرا اعلام کرد در خصوص بیماری آبله میمون نگرانی نداریم، به تازگی یک پزشک با انتشار تصویری در توییتر از احتمال ورود این بیماری به ایران خبر داد. بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت اخیرا در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع بهداشت جهانی با اشاره به اینکه مطالعه و بررسی بیماری... نوشته آبله میمون به...

در حالی که وزیر بهداشت اخیرا اعلام کرد در خصوص بیماری آبله میمون نگرانی نداریم، به تازگی یک پزشک با انتشار تصویری در توییتر از احتمال ورود این بیماری به ایران خبر داد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت اخیرا در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع بهداشت جهانی با اشاره به اینکه مطالعه و بررسی بیماری آبله میمون در کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت در حال حاضر در کشور بابت این بیماری نگرانی نداریم و هنوز موردی از ابتلای قطعی در ایران شناسایی نشده است.

وزیر بهداشت در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد در داخل کشور برای تولید واکسن کرونا زیرساخت‌های بومی فراهم شده و از همان زیرساخت می‌توان برای سایر تهدیدات بهداشتی مانند بیماری آبله استفاده کرد.

احتمال ورود آبله میمون به ایران

در حالی که وزیر بهداشت اخیرا اعلام کرد در خصوص بیماری آبله میمون نگرانی نداریم، به تازگی سمیرا پورصالح، یک پزشک با انتشار تصویری از دست یک بیمار اعلام کرد نخستین نمونه مشکوک کشور به این بیماری را مشاهده می‌کنید که تست pcr آن برای بررسی به انستیتو پاستور فرستاده شده است.

آبله میمون به ایران آمد؟آبله میمون به ایران آمد؟

گفتنی است هنوز موردی از ابتلای قطعی این بیماری در ایران شناسایی نشده و طبق گفته وزیر بهداشت به دلیل رفت و آمد مسافران و ارتباط با سایر کشورها، تمام افراد مسئول این حوزه در حالت آماده باش قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران