مجوز استاندارد سمند ، تیبا و تیبا 2 لغو شد


مجوز استاندارد سمند ، تیبا و تیبا 2 لغو شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) روابط عمومی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد مجوز استاندارد سمند، تیبا و تیبا 2 از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی این سازمان لغو شد. کیفیت خودروهای داخلی طی سال‌های گذشته به بهانه‌های مختلف به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و ایمن نبودن این خودروها بسیاری از هموطنانمان را به کام مرگ کشانده است. در همین... نوشته مجوز...

روابط عمومی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد مجوز استاندارد سمند، تیبا و تیبا 2 از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی این سازمان لغو شد.

کیفیت خودروهای داخلی طی سال‌های گذشته به بهانه‌های مختلف به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و ایمن نبودن این خودروها بسیاری از هموطنانمان را به کام مرگ کشانده است. در همین راستا بسیاری از کارشناسان نهادهایی چون سازمان ملی استاندارد که این خودروها توسط آنها تایید می‌شود را نیز همانند خودروسازان داخلی در مرگ و میر ناشی از تصادفات مقصر می‌دانند. با توجه به افزایش انتقادات از سازمان ملی استاندارد، روابط عمومی این سازمان از لغو مجوز استاندارد چند خودرو داخلی خبر داد.

لغو مجوز استاندارد سمند، تیبا و تیبا 2

مجوز استاندارد سمند ، تیبا و تیبا 2 لغو شدمجوز استاندارد سمند ، تیبا و تیبا 2 لغو شد

مصطفی آجرلو، مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد به تازگی در حساب توییتری خود اعلام کرد دفتر تخصصی صنایع فلزی این سازمان مجوز استاندارد سه خودرو داخلی سمند، تیبا صندوق دار و تیبا هاچ بک (تیبا 2) به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی و عملکرد را از لیست تمدید اعتبار حذف کرده است.

گفتنی است لغو این مجوز مانع شماره‌گذاری خودروهای صفر کیلومتر سمند، تیبا صندوق دار و تیبا هاچبک خواهد شد. از این رو باید منتظر واکنش ایران خودرو و سایپا بمانیم و ببینیم آیا این دو خودروساز بزرگ کشور می‌توانند با رفع عیوب مورد نظر سازمان ملی استاندارد مجددا مجوز شماره‌گذاری دریافت کنند یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش