وزیر فرهنگ و ارشاد:در دولت سیزدهم، فرهنگ مسئله مهم و اساسی است


وزیر فرهنگ و ارشاد:در دولت سیزدهم، فرهنگ مسئله مهم و اساسی است

رباط کریم - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مسئولین شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه ستاد هماهنگی فرهنگی در کشور راه اندازی شده است افزود: در دولت سیزدهم ، فرهنگ مسئله مهم و اساسی بوده که یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب نیز هست.

به گزارش ایرنا ، محمد مهدی اسماعیلی نماینده ویژه رییس جمهور امروز جمعه در بدو ورود به شهرستان رباط‌کریم با حضور در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین (ع) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ادای احترام به شهیدان در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین (ع ) رباط کریم گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام و تخصیص اعتبارات مورد نیاز شهرستان رباط‌کریم در اولویت دولت است.

وی در ادامه از کارخانه تولید لوازم التحریر و بازی ، پروژه‌های نیمه تمام تصفیه خانه ، کمربندی جنوبی و مشکلات منطقه کم برخوردار آبشناسان و اراضی احداث مسکن اقدام ملی در پرند بازدید کرد.

اسماعیلی با اشاره به انجام امور فرهنگی توسط ائمه جمعه پرند و رباط کریم گفت: وزارت فرهنگ نقش پشتیباتی دارد و مردم باید در حوزه های فرهنگی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی به شفافیت هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی وزارت‌خانه‌ها و سازمان ها تاکید کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی توسط تمامی وزارتخانه‌ها باید انجام شود که ریل گذاری جدید فرهنگی در کشور قلمداد می‌شود.

وزیر ارشاد به شرایط مطلوب شهرستان رباط کریم در دسترسی به فرودگاه و شاه راه‌های ارتباطی اشاره کرد و ابراز داشت: تکمیل پروژه های آب و فاضلاب ، کمربندی و جاده های دسترسی و مصلی شهر پرند در اولویت دولت قرار خواهند گرفت.

اسماعیلی در پایان به تامین اعتبار ساخت و اقدام نهضت ملی مسکن در پرند اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان پرند و پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام