سقوط وانت به دره 6 نفر را در زرند کرمان به کام مرگ کشاند


سقوط وانت به دره 6 نفر را در زرند کرمان به کام مرگ کشاند

کرمان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس) کرمان با بیان اینکه سقوط مرگبار وانت مزدا در دره 6 کشته در شهرستان زرند به همراه داشت گفت: در این حادثه یک تن مصدوم شد.

سیدمحمد صابری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش حادثه سقوط یک دستگاه وانت مزدا با هفت سرنشین به دره در منطقه سربنان شهرستان زرند(حدفاصل روستای سردون و مدبون) ساعت ۱۴:۱۲ امروز توسط مرکز اورژانس دریافت شد.

وی با اشاره به همکاری دیگر دستگاه های امدادرسان اظهار داشت: اوژانس بلافاصله سه تیم فوریت های پزشکی را به محل حادثه اعزام کرد که عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان را آغاز کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس) کرمان تصریح کرد: متاسفانه در پی این حادثه ۶ نفر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یک نفر مصدوم پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تیم فوریت های پزشکی به بیمارستان سینا در زرند (شمال استان) منتقل شد.

وی گفت: ۶ فوتی این حادثه شامل ۲ کودک با حدود سنی ۶ و هشت سال، یک مرد و سه زن با حدود سن ۳۵ تا ۶۰ ساله بودند.

صابری در پایان با بیان اینکه مصدوم این حادثه یک زن با حدود سنی ۳۵ ساله است یادآور شد: حال عمومی مصدوم وخیم گزارش شده است.

توقف کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در زرند

رییس پلیس راه شمال کرمان نیز از توقیف تانکر و کشف ۳۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق در عملیات روز جمعه پلیس راه زرند خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: راننده این تانکر اعتراف داشت این محموله را از مشهد بارگیری کرده و قصد قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور داشت که با هوشیاری ماموران پلیس راه و اقدام ضربتی آنان ناکام ماند.

وی عنوان کرد: این محموله قاچاق به دستور مقام قضایی متوقف و تحویل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس