نمایندگان مجلس نباید مسئولان را در عزل و نصب مدیران تحت فشار قرار دهند


نمایندگان مجلس نباید مسئولان را در عزل و نصب مدیران تحت فشار قرار دهند

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی بایستی تصمیم ساز باشند نه اینکه در عزل و نصب ها مدیران ارشد استان را تحت فشار بگذارند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: ایشان فرمودند یکی از آسیب ها ،ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسائل اجرایی است.

وی با اشاره به هفتم خردادماه روز قانون و آغاز هفته مجلس ادامه داد: نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی گرد آمده اند در راستای گره گشایی از مشکلات مردم قانون گذاری کنند .

خطیب جمعه رشت گفت:نماینده وظیفه دارند در منطقه ای که برای موکلانش کار می کنند بر حسن کار مسئولان آن منطقه نظارت کنند اما برخی از نمایندگان عزل و نصب می کنند .

آیت الله فلاحتی هشدار داد: نمایندگان مجلس تصمیم ساز هستند و بایستی در صورت مشاهده فساد مدیران در حوزه تحت پوشش خود، آن را با مدرک و مستند به استاندار اعلام کند نه اینکه تحت فشار قرار دهند و این موضوع مطالبه مردم است.

وی همچنین تاکید کرد: از روی کار آمدن جوانان سالم ،مومن و دست پاک حمایت کنید نه اینکه با نامه نگاری ها مانع از حضورشان شوید.

نماینده ولی فقیه گیلان در بخش دیگری از سخنانش از برنامه ریزان و بانیان اجرای برنامه “سلام فرمانده “ در رشت و استادیوم آزادی قدردانی کرد و این برنامه را نوعی جهاد دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد