مرگ تلخ جوان 26 ساله در رودخانه


مرگ تلخ جوان 26 ساله در رودخانه

با اعلام خبری مبنی بر اینکه یک جوان اسب سوار در حوالی روستای حیدر آباد حین عبور در رودخانه غرق شده است، اکیپی از مدادگران این اداره به همراه تجهیزات مورد نیاز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رییس هلال احمر میاندوآب گفت: یک جوان حدود ۲۶ ساله در زرینه‌رود این شهرستان غرق و امدادگران برای پیدا کردن جسد این فرد به محل اعزام شده اند.

به گزارش ایرنا، کاظم نجفی اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر اینکه یک جوان اسب سوار در حوالی روستای "حیدر آباد" حین عبور در رودخانه غرق شده است، اکیپی از مدادگران این اداره به همراه تجهیزات مورد نیاز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هم‌اکنون نیرو‌های آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر در حال جست و جوی این جوان هستند.

وی اضافه کرد: هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان میاندوآبی برای شنا کردن به رودخانه زرینه‌رود می‌روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ و غرق شدن هستیم.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب از دست می‌دهند.

زرینه‌رود با طول ۳۰۰ کیلومتر و با آبریز بیش از هزار و ۱۰۰ کیلومتر یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های آذربایجان‌غربی است که از کوه‌های استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و با گذر از شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد