ارومیه قهرمان مسابقات والیبال نشسته شمال استان شد


ارومیه قهرمان مسابقات والیبال نشسته شمال استان شد

ارومیه - ایرنا - تیم ارومیه قهرمان مسابقات والیبال نشسته منطقه شمال استان آذربایجان غربی تحت عنوان سالروز آزادسازی خرمشهر شد.

به گزارش ایرنا، یک‌دوره مسابقات والیبال نشسته با حضور تیم‌های شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به میزبانی منطقه آزاد ماکو در سالن ورزشی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهر شوط برگزار شد.

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو روز جمعه پس از پایان این دوره از مسابقات گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جامعه جانبازان و معلولین میزبان این مسابقات شد.

علی فرج‌پور افزود: در این مسابقات تیم‌های منطقه آزاد ماکو، ارومیه، خوی و سلماس حضور داشتند که در پایان تیم ارومیه به مقام قهرمانی رسید.

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: تیم‌های سلماس، ماکو و خوی نیز به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را بدست آوردند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقات از تیم‌های اول تا سوم با اهدای لوح و کاپ قهرمانی تجلیل و همچنین از عوامل اجرایی، کمیته داوران، فنی، کار آفرین معلول و جانبازان پیشکسوت ورزشی نیز تقدیر شد.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین آزاد کشور شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...