تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمرکز دستگاه رسانه‌ای این وزارتخانه بر امیدآفرینی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: امیدآفرینی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد روابط عمومی‌های وزارت مردم باشد.

تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمرکز دستگاه رسانه‌ای این وزارتخانه بر امیدآفرینیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش ملی «جهادگران امیدآفرین وزارت مردم» که با حضور مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل استانی، سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند حوزه روابط عمومی این وزارتخانه برای انعکاس خدمات و دستاورد‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت مردم، اجتماعی‌ترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در آن اهمیت فراوانی دارد.
آقای حجت‌الله عبدالملکی با بیان اینکه در حوزه تأمین اجتماعی، بهزیستی و فنی‌و‌حرفه‌ای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، افزود: بیش از ۷۰ درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباط هستند و حل دغدغه‌های آنان باید در اولویت ما باشد.
وی گفت: چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های ما راهبردی است.
آقای عبدالملکی بر کار، رفاه، آتیه و اموال مردم تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌سازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.
وی گفت: در گام دوم، امید مبتنی بر ظرفیت‌های واقعی کشور باید جهاد تبیین شکل بگیرد و این باید چشم‌انداز کارشناسان رسانه‌ای ما باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع‌رسانی دستاورد‌های دولت را ضروری عنوان کرد و افزود: خبر‌های خوب را باید بازنشر دهیم تا بتوانیم در جنگ با رسانه‌های دشمن منفعل نباشیم.
آقای عبدالملکی رعایت اخلاق و صداقت را لازمه کار رسانه‌ای در حوزه روابط عمومی‌های وزارت مردم دانست، و گفت: سنگ‌اندازی دشمنان نباید ما را در موضع انفعال ببرد و تمرکز بر امیدآفرینی را نباید فراموش کنیم.
وی افزود: برای پیگیری مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها کمیته ویژه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی تشکیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟