فساد گسترده‌ای در ساخت متروپل رخ داده است


فساد گسترده‌ای در ساخت متروپل رخ داده است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های مجوزدهنده در ساخت متروپل وجود داشته است.محمد مخبر معاون اول‌ رئیس‌جمهور که صبح جمعه برای بازدید از روند امدادرسانی به ساختمان تخریب‌شده متروپل عازم آبادان شده است، در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: با دستور رئیس‌جمهور و دستور کتبی مقام معظم رهبری، بسیج امکانات از...

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های مجوزدهنده در ساخت متروپل وجود داشته است.
محمد مخبر معاون اول‌ رئیس‌جمهور که صبح جمعه برای بازدید از روند امدادرسانی به ساختمان تخریب‌شده متروپل عازم آبادان شده است، در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: با دستور رئیس‌جمهور و دستور کتبی مقام معظم رهبری، بسیج امکانات از لحظه اول اتفاق افتاده است و امروز خود من نیز حضور پیدا کردم و از همه مناطق دیدن کردم. وزیر کشور، استاندار، هلال احمر و نیروی انتظامی فعالانه حضور دارند. وی افزود: متأسفانه تاکنون ۲۴ فوتی داشتیم و ممکن است زیر ساختمان افرادی باشند که فوت کرده و یا ممکن است زنده باشند که در تلاشیم وضعیت آنها مشخص شود و ظرف ۳، ۴ روز آینده کار را تمام کنیم. ۲۷ مصدوم داشتیم که ۳، ۴ نفر وضعیت حاد داشتند که رو به بهبود هستند.
مخبر با اشاره به قرار گرفتن ساختمان در کوچه‌های تنگ و سخت بودن امدادرسانی، گفت: این ساختمان وضع بسیار بدی دارد و قابل قیاس با پلاسکو نیست؛ فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های مجوزدهنده وجود داشته است. این فاجعه بدی و غیرقابل تحمل بود و مردم را جریحه‌دار کرد و امیدوارم درسی شود که دیگر تکرار نشود. ساختمان‌هایی در کشور و منطقه وجود دارد که به‌دستور رئیس‌جمهور در حال رسیدگی هستیم که احتمال وقع حوادث این‌چنین را به حداقل برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی