سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در Google Play Console رویت شد


سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در Google Play Console رویت شد

بر اساس شنیده‌ها گلکسی Xcover Pro 2 نخستین اسمارت‌فون مقاوم سامسونگ (https://itresan.com/tag/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF) با قابلیت اتصال به شبکه 5G به‌شمار خواهد رفت. در گذشته بارها شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون این اسمارت‌فون بوده‌ایم. بعلاوه رندرهای این هندست نیز پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شده است. اکنون یک گزارش جدید نشان...

بر اساس شنیده‌ها گلکسی Xcover Pro 2 نخستین اسمارت‌فون مقاوم سامسونگ با قابلیت اتصال به شبکه 5G به‌شمار خواهد رفت. در گذشته بارها شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون این اسمارت‌فون بوده‌ایم. بعلاوه رندرهای این هندست نیز پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شده است. اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا الگوی نامگذاری اسمارت‌فون مقاوم آینده خود را تغییر خواهد داد.

بر اساس اطلاعات یک فهرست اخیرا کشف شده در Google Play Console، این هندست از نام تجاری متفاوتی استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب گجت مذکور در عوض استفاده از نام گلکسی Xcover Pro 2 از نام گلکسی Xcover 6 Pro بهره خواهد برد. از این گذشته فهرست Google Play Console بسیاری از مشخصات دستگاه مقاوم آینده سامسونگ را فاش کرده است.

بر این اساس اسمارت‌فون مورد اشاره دارای شماره مدل SM-G736U و تراشه کوالکام با شناسه SM7325 است. این تراشه مجهز به 4 هسته پردازشی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. به عبارت دیگر این تراشه همان اسنپ‌دراگون 778G است.

بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2408 پیکسل) و چگالی پیکسلی 450ppi خواهد بود. همچنین این نمایشگر دارای یک ناچ قطره‌ای شکل و حواشی ضخیم در اطراف آن است. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این پنل از نوع آمولد با اندازه 6.5 اینچ خواهد بود. ابعاد دستگاه معادل 169.5×81.1×10.1 میلی‌متر بوده و سیستم‌عامل اندروید 12 و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر ویژگی‌های آن‌را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در Google Play Console رویت شد

رندر سامسونگ گلکسی Xcover Pro 2

زمان عرضه این اسمارت‌فون و قیمت‌گذاری آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال رویت آن در Google Play Console فرضیه عرضه این هندست طی چند ماه آینده را تقویت می‌کند.

سامسونگ گلکسی Xcover 6 Pro در Google Play Console رویت شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان