روش استفاده از کانسیلر برای جوان تر شدن


روش استفاده از کانسیلر برای جوان تر شدن

کانسیلر که دست آوردی جدید از دنیای جذاب آرایشی و بهداشتی به عنوان یک محصول تخصصی آرایشی، دغدغه بسیاری از خانمهای علاقمند به زیبایی بوده است، کانسیلرها دست آوردی جدید از دنیای آرایشی و رهایی بخش شما از جای جوش و جوش و زخم صورت و کک و مک های کوچک و بزرگ است، در این مقاله شما را با روش استفاده صحیح از کانسیلر آشنا خواهیم نمود.​ به گزارش اقتصاد...

روش استفاده کانسیلر بر روی جوشها: روش استفاده از کانسیلر بر روی دوایر تیره زیر چشم: روش استفاده از کانسیلر بر روی زخم ها: نحوه محو نمودن سرخی و پوست ناهموار:

به گزارش اقتصاد آنلاین، پوست بی عیب و نقص پایه و اساس زیبایی صورت است. ولی واقعا در بیشتر مواقع پوست از گزند این عیب و نقص های ریز و درشت در امان نیست

که در این راستا می توان دوایر تیره یا لکه های نا خوشایند را از همین مشکلات دانست.

محصولات و ابزرا هایی به نام کانسیلر یا محو کننده که امروزه فراگیر نیز شده اند می توانند در مواقع بروز موارد ذکر شده روی صورت به کمک شما بیایندو عیب مورد نظر را بر روی صورت از دید همگان مخفی نمایند ولی این محصولات آرایشی نیز روش استفاده صحیح مربوط به خود را دارند که در ادامه آنرا برای شما توضیح می دهیم.

روش استفاده کانسیلر بر روی جوشها:

جوشها یکی از سخت ترین عیوب برای پنهان کردن در صورت هستند. که قبل از هر چیز پیشنهاد میشود ابتدا از درمان های طبیعی برای کوچک کردن و منقبض کردن جوش استفاده کرد که از آن جمله می توان به روغن درخت چای و یا سرکه سیب بر روی محل مورد نظر استفاده کرد که می تواند به سرعت جوش را کوچک و منقبض نماید.

اگر روش های طبیعی درمانی ذکر شده در دسترس شما نبودند محصولات دارای سالیسیلیک اسید نیز می توانند کمک خوبی برای شما باشند. به طور کلی توجه داشته باشید که هر کدام از روش ها باید پانزده دقیقه قبل از شروع آرایش صورت انجام شوند.

در ادامه باید توسط یک زیر سازی (توسط کرم پودر) مناسب با رنگ پوست خود شروع به محو کردن جوش نمایید البته توجه داشته باشید که حتما رنگ کرم پودر را به دقت و مناسب با پوست خود انتخاب کنید این مرحله خیلی مهم است چون اگر درست انجام نشود باعث میشود نتیجه عکس بگیرید و محل مورد نظر مشخص تر و واضح تر از قبل شود.

در مرحله بعد توسط یه شات مناسب آرایشی مقداری کانسیلر که مناسب با رنگ پوست شماست را بر روی محل مورد نظر و اطراف آن بمالید سپس به آرامی با کمک نوک انگشتان خود چند بار روی محل مورد نظر و حاشیه آن ضربه های خیلی آرامی بزنید تا روشنایی و تیرگی مواد آرایشی استفاده شده ترکیب و یکدست شود. در نهایت اگر جوش از قبل حالت قرمزی و برافروخته داشت و کمی قرمزیه آن معلوم است میتوانید از یک پودر نیمه شفاف (پنکک) مناسب بر روی محل مورد نظر استفاده کرد.

روش استفاده از کانسیلر بر روی دوایر تیره زیر چشم:

دوایر زیر چشم به صورت طبیعی معمولا به رنگ ارغوانی هستند. خانم های آسیایی بهتر است از کانسیلر های با رنگ هلویی استفاده نمایند.

روش استفاده صحیح از کانسیلر در این قسمت به این نحو است که با پوست مرطوب شده شروع کنید و توسط انگشتان خود به صورت دورانی یا توسط یک شات آرایشی تخت از داخلی ترین گوشه چشم کار را آغاز کنید ولی خیلی دقت کنید که محو کننده (کانسیلر) را خیلی نزدیک به قسمت خارجی چشم استفاده نکنید چون که این کار سبب می شود محو کننده در خطوط ریز و ظزیف چشم قرار بگیرد.

برای خانم هایی با رنگ های عمیق پوست که دارای دوایر ارغوانی تیره و یا قهوه ای در زیر چشم خود هستند بهتر است از کانسیلر دارای پیگمنت های نارنجی استفاده نمایند. البته روش دیگر اینست که با کانسیلر مناسب با رنگ پوست خود دوایر تیره را نزدیک به رنگ پوست خود درآورید که در نهایت سبب می شود محدوده مورد نظر روشن تر از قبل و بی عیب نمایان شود.

روش استفاده از کانسیلر بر روی زخم ها:

زخم ها می توانند به رنگ های مختلف و تیرگی های متفاوت بر روی پوست مشخص باشند. برخی قرمز . برخی ارغوانی و برخی قهوه ای. ولی به طور کلی و در اکثر مواقع می توان با یک کانسیلر سنگین تر که همرنگ پوست باشد به مقابله با آنها رفت.

نحوه محو نمودن سرخی و پوست ناهموار:

روش استفاده صحیح از کانسیلر در این حالت با توجه به سرخی پوست است .سرخی پوست معمولا میتواند توسط یک کرم پودر روشن پنهان شود. روش دیگر استفاده از کرم های آرایشی CC است که برخی از آنها به طور ویژه برای تصحیح رنگ سرخی پوست و یا تغییر رنگ پوست استفاده می شود.

منبع: رخ نگار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید