اندروید 13 بتا 2.1 با رفع باگ‌های نسخه قبلی از راه رسید


اندروید 13 بتا 2.1 با رفع باگ‌های نسخه قبلی از راه رسید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اندروید 13 بتا 2.1 را با هدف رفع باگ‌های نسخه قبلی منتشر شد. اگر صاحب گوشی‌های پیکسل هستید، Android 13 Beta 2.1 را همین حالا دانلود کنید. به عرضه نسخه نهایی اندروید 13 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و اکنون خیلی چیزها از نسخه بعدی پلتفرم گوگل می‌دانیم. صاحب اندروید قابلیت‌های جدیدی را در هر نسخه... نوشته اندروید 13...

اندروید 13 بتا 2.1 را با هدف رفع باگ‌های نسخه قبلی منتشر شد. اگر صاحب گوشی‌های پیکسل هستید، Android 13 Beta 2.1 را همین حالا دانلود کنید.

به عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۳ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و اکنون خیلی چیزها از نسخه بعدی پلتفرم گوگل می‌دانیم. صاحب اندروید قابلیت‌های جدیدی را در هر نسخه اضافه می‌کند. یکی از جدیدترین نسخه‌ها، اندروید 13 بتا 2 بود که گوگل آن را در طول برگزاری کنفرانس Google I/O در دسترس کاربران قرار داد.

این نسخه دارای قابلیت‌های جدیدی است و زمینه‌ساز پیش‌بینی جسچرهای لمسی بازگشت به عقب نیز خواهد بود. اما در عین حال باگ‌هایی نیز دارد که گاهی اوقات باعث دردسر کاربران می‌شود. اکنون گوگل اندروید 13 بتا 2.1 را برای حل این مشکل منتشر کرده است.

اندروید 13 بتا 2.1 چه باگ‌هایی را رفع می‌کند؟

رفع یک باگ زمان تایپ کردن در نوار جستجو که نتیجه‌ی آن یک لیست خالی از پیشنهادات است.رفع یک باگ که می‌تواند دستگاه را هنگام روشن کردن هات اسپات کرش و ریستارت کند.رفع یک باگ که باعث می‌شود طی یک تماس تلفنی، صدای شماره‌گیری تلفن مدام در پس زمینه شنیده شود.رفع یک باگ که دستگاه را بعد از قطع کردن از Android Auto، کرش و ریستارت می‌کند.

گوگل همچنین می‌گوید پایداری سیستم عامل در این نسخه افزایش پیدا کرده است. توجه داشته باشید که مشخص نیست آیا این نسخه هم دارای باگ باشد یا خیر. همانطور که احتمالاً می‌دانید، نسخه‌های بتا با این هدف ارائه می‌شوند که کاربران مشخص شده‌ای آن‌ها را نصب کرده و مشکلات آن را گزارش کنند تا این باگ‌ها در نسخه نهایی که به دست کاربران عادی می‌رسد، وجود نداشته باشد.

دانلود نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۳

شما به راحتی می توانید نسخه آزمایشی جدید اندروید ۱۳ گوگل را از طریق این لینک دانلود کنید. این نسخه قابل نصب روی گویش‌های پیکسل 6 Pro،. پیکسل 6، پیکسل 5a 5G، پیکسل 5، پیکسل 4a 5G، پیکسل 4a، پیکسل 4 XL و پیکسل 4 است. شما همچنین می‌توانید این نسخه را از طریق Android Emulator روی نرم افزار Android Studio نیز نصب کنید.

منبع :xda-developers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط