امتیاز نانوایی‌های کارمندان ادارات آستارا به غیر واگذار شود


امتیاز نانوایی‌های کارمندان ادارات آستارا به غیر واگذار شود

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا با هدف رسیدگی به تخلفات حوزه آرد و نان، خواستار واگذاری مجوز یا امتیاز نانوایی‌های کارمندان ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به غیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عنایت رضایی پور روز جمعه در بازدید از برخی نانوایی های آستارا به کارمندان ادارات یاد شده اخطار جدی داد که اگر به نام خود و بستگان درجه یک خویش، امتیاز نانوایی دارند، با فوریت نسبت به واگذاری به دیگران اقدام کنند.

وی افزود: به دنبال پیگیری های چند روز اخیر ما، تعدادی از نانوایان امتیازهای نانوایی های خود را واگذار کرده اند، اما اگر همه افراد مشمول، به این موضوع تمکین نکنند، علاوه بر ابطال امتیاز آنها مشمول جریمه خواهند شد و تخلف آنها به حراست و مسئولان استانی آنان گزارش خواهد شد.

فرماندار بندر آستارا ادامه داد: برابر دستورالعمل های داخلی سازمان ها و نهادها، کارمندان ادارات از شرکت در مناقصه ها، مزایده ها و اینگونه امتیازها منع شده اند و نباید به نفع خود یا بستگان درجه یک خود استفاده کنند و اگر قصد کار اقتصادی دارند، در جای دیگری انجام دهند.

آستارا علاوه بر جمعیت خود، همواره میزبان شمار زیاد گردشگران و مسافران است و گلایه برخی شهروندان از افزایش صف های نانوایی ها مسئولان را به رسیدگی و ساماندهی به نانوایی ها برانگیخته است و امام جمعه این شهرستان نیز امروز در خطبه های نماز جمعه، وضعیت تهیه و توزیع نان را نامناسب توصیف کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!