قو بر آسمان فوتبال ایران پر گشود / بازگشت تاریخی ملوان به لیگ برتر


قو بر آسمان فوتبال ایران پر گشود / بازگشت تاریخی ملوان به لیگ برتر

ملوان با برد دو بر صفر در برابرماشین سازی در تبریز شمار امتیازات خود را به عدد 65 رساند و در فاصله 2 هفته مانده به پایان بازی ها لیگ برتری شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی که در بازی قبلی سایپا را در خانه با نتیجه 3-3 متوقف کرده بود این بار در برابر ملوان هم با تمام قوا به میدان آمد تا در شرایطی که به دسته پایین تر سقوط کرده است از اعتبار خود دفاع کند و در سوی دیگر ملوان هم بعد از شکست دو بر یک در برابر استقلال ملاثانی به پیروزی فکر می کرد تا صعود خود را به لیگ برتر نهایی کند. بازی با احتیاط از سوی دو تیم شروع شد اما با گذشت دقایقی ملوان توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه سرانجام دردقیقه پایانی نیمه نخست به گل رسید. ضربه سجاد بازگیر موجب شد تا ملوان نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازی تهاجمی ملوان ادامه پیدا کرد. مهران احمدی دردقیقه 54 بازی اندوخته های تیم ملوان را به دو گل رساند. در ادامه شاگردان مازیار زارع به خوبی بازی را مدیریت کردند و همین دو گل برای کسب سه امتیاز و صعود تیم ملوان به لیگ برتر کافی بود. تساوی یک بر یک تیم سوم جدول یعنی آرمان گهر در برابر سایپا در استادیوم پاس خبر خوبی برای اردوی تیم ملوان در تبریز بود. به این خاطر که با ثبت این نتایح اختلاف تیم ملوان با آرمان گهر به 7 امتیاز رسید و این بدین معنی است که صعود تیم ملوان به لیگ برتر در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها قطعی است.

تساوی مس کرمان در برابر شهرداری آستارا هم خبر خوبی برای ملوانی ها بود. به این خاطر که اختلاف ملوان با صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داد و حال شاگردان مازیار زارع با امیدواری بیشتری می توانند برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ یک در دو هفته پایانی به مصاف رقبا بروند. نزدیکی امتیازات بین دو تیم دو هفته پایانی لیگ یک را برای صعود کننده ها به لیگ برتر جذاب خواهد کرد.

قو بر آسمان فوتبال ایران پر گشود / بازگشت تاریخی ملوان به لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان