جرم انگاری عادی سازی روابط با اسراییل در عراق


جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مصوبه پارلمان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمجید کرد و گفت که این امر مانع از تلاش‌های دشمن برای نفوذ بیشتر به پایتخت‌های عربی از طریق عادی سازی روابط می‌شود. به گزارش ایسنا، جنبش جهاد...

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مصوبه پارلمان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمجید کرد و گفت که این امر مانع از تلاش‌های دشمن برای نفوذ بیشتر به پایتخت‌های عربی از طریق عادی سازی روابط می‌شود.


به گزارش ایسنا، جنبش جهاد اسلامی امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای ضمن تمجید از مصوبه پارلمان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مصوبه در راستای حمایت از آرمان فلسطین است.


به گزارش المیادین، در این بیانیه آمده که این مصوبه ضد صهیونیستی، راه نفوذ بیشتر صهیونیست‌ها را در پایتخت‌های عربی برای عادی سازی روابط و تشکیل ائتلاف‌هایی که امنیت و ثبات امت اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد، می‌بندد.


جهاد اسلامی فلسطین در پایان بیانیه خود از همه آزادگان جهان خواست تا در برابر عادی سازی بایستند و سازشکاران را مجرم قلمداد کنند.


پارلمان عراق پنجشنبه در جلسه‌ای پیش نویس قانونی را تصویب کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم تلقی می‌کند.


این پیش‌نویس در نسخه اصلی خود شامل ۱۰ بند اصلی از جمله جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به هر شکلی و ممنوعیت برقراری روابط دیپلماتیک، سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و یا هر گونه ارتباط دیگری و به هر شکلی با این رژیم اشغالگر است.


پیش‌نویس قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط فراکسیون جریان صدر به پارلمان عراق ارائه شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس